שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נשיא המדינה: "ניתן לייצר הסכמות אפילו תוך ימים"
נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס פעם נוספת להצעתו בסוגיית הרפורמה המשפטית, וקרא להגיע להסכמות | "אסור לנו לוותר על ה-יחד הישראלי"
נשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

במהלך דברים שנשא היום (ראשון) נשיא המדינה יצחק הרצוג, בחוג התנ״ך של מיזם 929, הוא התייחס שוב להצעת הפשרה שהציע בנוגע לרפורמה המשפטית, וטען כי ניתן להגיע לפתרון תוך זמן קצר. לדברי הרצוג "אני קובע חד משמעית, מתוקף ניסיוני ותפקידי, אנחנו יכולים להגיע להסכמה".

עוד הוסיף הרצוג כי "כולנו שומעים את הקולות מהשטח, מהציבור, קולות שצמאים להידברות, קולות שצמאים לאחריות, קולות שצמאים להושטת יד. אסור לנו לוותר על ה-יחד הישראלי, אסור לנו לוותר על המדינה היהודית והדמוקרטית".

עוד מבחזית החדשות

הוא התייחס למאמצים שהשקיע לאחרונה בנושא ואמר: "בשבוע האחרון השקעתי את כל כולי בפגישות ומגעים עם כלל צידי המפה וגורמי ההשפעה, במחלוקת הניצבת בפנינו, כולל מנהיגים מהקואליציה ומהאופוזיציה, במטרה לעשות הכול ולהגיע להידברות ולהסכמות. מכל השיחות עולה כי על בסיס העקרונות שהצעתי בשבוע שעבר ניתן לייצר הסכמות תוך פרק זמן קצר יחסית, אפילו מספר ימים, לא שנים וגם לא חודשים".

"אנו עומדים בפני שעת מבחן גורלית. אני רואה לנגד עיניי את השסעים והקרעים שבתוכנו, שהולכים ונעשים יותר ויותר עמוקים וכואבים בעת הזאת, ולא יכול שלא להרהר בכובד ראש, על כך שפעמיים בהיסטוריה, קמה מדינה יהודית בארץ ישראל, ופעמיים היא קרסה לפני שהגיעה לשנת השמונים שלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים