שיתוף
תגובות
חדשות » נס: חיידק מעיים התגלה בקו הייצור של מטרנה טרם יציאת המוצרים
חיידק מעיים התגלה בקו ייצור של תחליף חלב אם המיועד לתינוקות עד גיל חצי שנה | הממצאים נתגלו טרם יציאת המוצרים משטח המפעל לחנויות
מטרנה | צילום: מטרנה

חיידק מעיים התגלה היום בקו ייצור של תחליף חלב אם של חברת מטרנה המיוחד לתינוקות עד גיל חצי שנה. החיידק עלול להיות מסוכן לתינוקות. כך דווח ב"כאן חדשות".

מחברת מטרנה נמסר: "החברה מבקשת ליידע את הציבור כי צפוי חוסר במוצרי מהדרין שלב 1. זאת בשל בדיקה שגרתית במפעל בה בעקבות ממצאים מיקרוביאליים שנמצאו לאחרונה, החורגים מהסטנדרט המקובל. למען הסר ספק – כל מוצרי מטרנה הנמצאים בחנויות שווקו רק לאחר שכל הבדיקות הנדרשות נמצאו תקינות, לפי סטנדרטים לייצור מזון תינוקות. הממצאים נתגלו הודות לבדיקות איכות וסטנדרטים קפדניים, עוד בטרם יציאת המוצרים משטח המפעל לחנויות. משרד הבריאות עודכן על ידי מטרנה באופן מיידי והחברה פועלת עימו בשיתוף פעולה מלא. אנו מתנצלים על אי הנוחות".

עוד מבחזית החדשות

ממשרד הבריאות נמסר: "כי עם קבלת הדיווח מהחברה על הממצאים במוצרי תמ"ל שלב 1 בכשרות מהדרין של מטרנה, הגיעו גורמי המקצוע משירות המזון במשרד הבריאות על מנת לבצע בקרות ופעולות נוספות במטרה ולוודא שאכן לא הגיעו מוצרים שיש בהם סיכון לשווקים.

עוד נמסר ממשרד הבריאות כי "המשרד ממשיך לפקח ולוודא כל העת שעסקי מזון מממשים את אחריותם כלפי הצרכן לשמירה על בטיחות המזון במטרה להגן על בריאות הציבור".

מדיווחי החברה: כלל המוצרים ששווקו עברו את הבדיקות הנדרשות וזאת בהתאם לאמות המידה אשר נקבעו ברגולציה הרלוונטית במוצרים אלו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים