שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לא משעשע: בכנסת הודיעו על מותה של יעל דיין, אבל היא הודיעה "אני בסדר"
בדיון בוועדת החוקה קרתה מבוכה, כאשר ח"כ קריב ספד בדיון ל"חברתנו ומורתנו יעל דיין" | אבל דיין הודיעה שמדובר בטעות "לא נעלבתי, אבל הופתעתי"
ח"כ גלעד קריב | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

מבוכה נרשמה הבוקר (ראשון) בוועדת החוקה, כאשר חבר הכנסת גלעד קריב ממפלגת העבודה ספד לחברת הכנסת לשעבר יעל דיין, שהייתה חברת מפלגתו ואמר כי "בתקשורת דווח שחברתנו ומורתנו יעל דיין הלכה לעולמה". חברת סיעתו נעמה לזימי אפילו פרסמה פוסט בנושא, אך דיין הבהירה בשיחה עם ynet כי "אני בסדר, אני מרגישה טוב".

בשיחה אמרה דיין כי היא "לא יודעת מה פשר השמועות. אני לא יודעת מאיפה זה בא. לא נעלבתי, אבל הופתעתי, כן". חתנה ישי שריד, בנו של השר לשעבר יוסי שריד אמר כי "יעל חיה וקיימת, ואנחנו שמחים על כל יום שהיא איתנו" למרות ש"יעל חולה כבר הרבה שנים, אבל לא קרה כעת שום דבר, היא לא אושפזה גם בבית חולים".

עוד מבחזית החדשות

בוועדה אמר קריב כי "דיין הלכה לעולמה. צער גדול, לוחמת אמיתית לשוויון זכויות הנשים, הגנה על מיעוטים בישראל, מחוקקת אמיצה ומורה לדורות".

לאחר שהתבררה הטעות המביכה, התנצל ח"כ קריב בוועדה על ההספד השגוי ואמר: "פורסמה הבוקר ידיעה בכלי תקשורת על פטירתה של יעל דיין. הידיעה הוסרה ונקווה שהדבר ילמד אותנו. היא אהובה, שתזכה לחיים ארוכים".

עוד מבחזית החדשות

גם חברת סיעתו נעמה לזימי פרסמה פוסט שבו הספידה את דיין. לאחר מכן הסירה אותו וכתבה: "צר לי על הטעות המצערת בשל פרסום שגוי בכלי תקשורת על פטירתה של ח"כ לשעבר יעל דיין, מודל לחיקוי והשראה עבורי. ברוך ה' שהיא עדיין בינינו, וטוב שכך. התנצלותי הכנה בפני יעל היקרה ומשפחת דיין, מאחלת לה חיים ארוכים ושתמשיך להיות עמוד האש לפני המחנה בכל הנוגע לזכויות אדם, שוויון מגדרי ושלום". בכירים במפלגת העבודה תקפו את קריב ולזימי: "ככה זה כשחברי כנסת ממהרים לחפש כותרת במקום לבדוק".

דיין, בת 84, נולדה בנהלל לרות ולמשה דיין, לימים הרמטכ"ל ושר הביטחון. בבחירות לכנסת ה-13, שנערכו ב-1992, היא נבחרה לראשונה לח"כית מטעם העבודה וכיהנה בכנסת במשך כעשור. בהמשך כיהנה גם במועצת העיר תל אביב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים