שיתוף
תגובות
חדשות » מעורר השראה: קיבל דוקטורט בגיל 80
בין 232 הדוקטורים החדשים שקיבלו השבוע את התואר באוניברסיטת בן-גוריון, היה גם יעקב בר-שלום (80) תושב יד-בנימין.
דוקטורט אילוסטרציה | צילום: לימודי דוקטורט

השבוע נערך טקס מרגש, שבו קיבלו 232 דוקטורים חדשים את התואר באוניברסיטת בן גוריון. הסטודנט הבולט ביותר היה יעקב בר-שלום, בן 80, תושב יד בנימין.

ראש מועצת נחל שורק, בירך את יעקב על התואר ואמר "תגידו מזל טוב לדוקטור הצעיר.. יעקב בר שלום! בין 232 הדוקטורים החדשים שקיבלו השבוע את התואר הנכסף באוניברסיטת בן-גוריון, היה גם יעקב בר-שלום, תושב יד-בנימין".

עוד מבחזית החדשות

יעקב, הנושק לעשור השמיני בחייו, השלים לפני מספר חודשים את המחקר המקיף שלו במחלקה ללשון עברית וללשונות שמיות, בנושא חקר ההומונימיה בלשון העברית המקראית. "המחקר בדק את כל המילים בשפת המקרא, וניסה לקבוע לאלו מהן יש יותר ממשמעות אחת. כדי לבדוק את זה הוא נסע ב-6 השנים האחרונות מדי יום לספריית האוניברסיטה, וקרא שוב ושוב 7 מילונים מקראיים שונים, השווה ביניהם, ניתח את המחלוקות ביניהם, וסיכם את ממצאיו בעבודה מקיפה בת 360 עמודים".

בטקס המרגש שהתקיים השבוע ליוו את יעקב אשתו, ילדיו, נכדיו ונינתו, לבושים בחולצות עידוד מיוחדות לאירוע. "נרגשים, ומאד מאד גאים. יעקב בלט מאד בכך שאת הפרויקט המקיף הזה הוא השלים בגיל מבוגר בהרבה גם מחבריו הסטודנטים, וגם מכל חברי הסגל".

יעקב היקר – ההתמדה והחריצות שלך הם מקור השראה לכל הסביבה, והוכחה שגם יעד כל-כך שאפתני הוא בר-השגה בכל גיל למי שמוכן לעבוד קשה", סיכם ראש המועצה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים