שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » מה צפוי לנו בעונה הקרובה ואיזה לוק עדכני כדאי לנו לבחור
טרנדים אופנתיים לאביב
הבאנו לכן כאן לסידרה של 4 כתבות את רותה קשת, סטייליסטית ובעלת מותג האופנה rare by ruta, עם טיפים וטרנדים לעונת אביב-קיץ
בגדי נשים | צילום: Naletova Elena, שאטרסטוק

איזה צבעים הולכים לחגוג כאן בעונה הקרובה? כשאנחנו בוחרות בגד, הצבע משפיע מאוד! הגוון המושלם יכול לשנות לחלוטין את הסגנון של הלוק כולו, אם הוא יהיה ספורטיבי אלגנטי או קלאסי. ולמרות שנמשיך ללבוש את הצבעים האהובים עלינו, תמיד כיף לגלות מה טרנדי ועכשווי יותר להשראה.

בעונה הקרובה גווני החום עדיין מלווים אותנו – בז', חום אדמה, וכתום חמרה. שימי לב שצבעים אלו פחות מחמיאים לעור כהה. בורדו יין, סגול בהיר, ורוד בייבי עדין, ורוד מסטיק, תכלת אפרפר מעט כהה, ירוק מנטה, ירוק זית וירוק בקבוק.

בולטים לעונה: צהוב בננה וירוק זורח. והלבן כמובן שאיתנו כמה עונות (עם נגיעות שחור). את מגוון הצבעים ניתן לראות בכל סוגי הפריטים: החל מחליפות חלקות וארוכות, שמלות, תיקים, עליוניות, סטים ועוד.

איך בוחרים ומתאימים צבע מתאים? הצבעים הפסטליים, הבהירים והעדינים יותר יתאימו לבעלות עור בהיר, והצבעים החזקים יתאימו לבעלות עור כהה. שילובים? בבקשה:

את הצבעים ניתן לשלב בהופעה כ'בלוק' שלם של צבע, כמו חולצה וחצאית באותו צבע (ואותו בד) או שמלה שלמה באותו צבע. בהופעה כזו של 'בלוק' נתאים פריטי אקססוריז בצבעים עדינים, לדוגמא: לשמלה בצבע ירוק בקבוק שלימה נתאים נעליים בהירות (עם גרבי רגל) למראה גבוה יותר, ותיק או ג'קט בצבע של הנעליים.

בצבעים קלאסיים יותר, ניתן לשלב צבעים נוספים בלוק: שמלה בצבע בז' יכולה ללכת עם אקססוריז חום אדמה או כתום חמרה למראה מעניין יותר.

אופציה נוספת לשילוב העונה הוא הצבעים המנוגדים (לאמיצות בלבד), לדוגמא: סגול עם ירוק זורח, כתום עם ירוק ושחור עם תכלת.

בפרק הבא נדבר על סוגי הבדים שנראה כאן בעונה הקרובה, אלו גזרות תככבנה, ובטרנדים נוספים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים