שיתוף
תגובות
חדשות » מאות מפגינים מול בית ראש הממשלה, הבוקר יתקיים הדיון בחוק הנבצרות
ארבעה מפגינים מאנשי מחאת המילואימניקים נעצרו בשעה שניסו לעבור את חסימות המשטרה ונכנסו לשטחים של אנשים פרטיים ברחוב
ההפגנה מול בית ראש הממשלה | צילום: מחאת המילואימניקים

מאות מפגינים נגד הרפורמה המשפטית הגיעו הבוקר (חמישי) למחות מול בית ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב עזה שבירושלים. כוחות המשטרה עצרו ארבעה מפגינים מאנשי מחאת המילואימניקים בחשד שהפרו את הסדר.

ארבעת העצורים חשודים כי ניסו לעבור את חסימות המשטרה במקום, ונכנסו לשטחי מגורים פרטיים של תושבי הרחוב תוך השגת גבול. מדוברות המשטרה נמסר כי "המפגינים סירבו להישמע להוראות השוטרים לגשת למתחם המחאה במרחק המותר להפגנה מול בתיהם הפרטיים של נבחרי ציבור בהתאם להחלטת בית המשפט בנושא".

עוד מבחזית החדשות

המפגינים, מאנשי מחאת המילואימניקים אחים לנשק, מסרו: "כך נראית מדינה בכאוס. ראש הממשלה בתואר נתניהו איבד את רוח המנהיגות ומתקשה לרסן את חבורת המופרעים מהקואליציה ובראשם ראש הממשלה בפועל יריב לוין והשר לכישלון לאומי איתמר בן גביר שגורר את ישראל למלחמת אחים. אבל העיניים שלנו על כדור ההפיכה המשטרית ואנחנו דורשים – נתניהו, עצור. אפילו רוטמן הבין שהגזמתם".

הבוקר ידון בג"ץ בעתירות נגד חוק הנבצרות, האוסר להוציא את ראש הממשלה לנבצרות מטעמים שאינם רפואיים. הדיון יתקיים בהרכב של 11 שופטי בית המשפט העליון, ויתמקד באפשרות של דחיית התחולה של החוק, כך שהוא לא יחול באופן מיידי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים