שיתוף
תגובות
כלכלה » לימודים ותעסוקה תחת קורת גג אחת
לימודים ותעסוקה
ההזדמנות שלך להתחיל את השנה ברגל ימין עם היריד הענק של לימודים ותעסוקה בירושלים | 500 מ"ר של דוכנים מגופי ההכשרה המובילים לצד המעסיקים הגדולים בירושלים
היריד הענק של לימודים ותעסוקה בירושלים למגזר החרדי

יריד התעסוקה של 'מרכז כיוון' לקראת פתיחת השנה החדשה, הפך לעניין של מסורת. והשנה הוא חוזר ובגדול עם קונספט חדש המשלב דוכני לימודים לצד דוכני תעסוקה. היריד שנערך מידי שנה, נועד לעשות סדר במגוון האפשרויות העומד לרשותם של מחפשי ומחפשות המקצוע בציבור החרדי. 

ואכן, לראשונה ביריד – שמתקיים זאת השנה השישית, יפגשו המשתתפים עשרות מכללות שיציגו את כל הקורסים ואפשרויות המימון וגם מגוון מעסיקים שיציגו מבחר משרות להשמה מיידית. ביריד, המתקיים ביום שלישי, י"ז באלול ויתפרס על פני 500 מ"ר של דוכני מציגים בבית הארחה בית וגן בירושלים, מתארחות מיטב המכללות ומציעות את הכשרותיהן למשתתפי הכנס במגוון רחב של תחומי לימוד והכשרות מקצועיות. בדוכני המכללות מקבלים המשתתפים תמונה ברורה על האפשרויות השונות, תוכניות הלימוד, תנאים ומימון, ומקבלים תשובה לכל שאלה.

בין ההכשרות המקצועיות, ניתן למצוא מסלולים איכותיים להייטק, הכשרה בהטסת רחפנים, מקצועות האנימציה וגרפיקה, תחומי חינוך ועוד. בדוכני המעסיקים, יפגשו המשתתפים והמשתתפות את המעסיקים הגדולים בירושלים, בהם גם משרדי ממשלה וגופים ציבוריים נוספים לצד חברות הייטק מובילות.

כאמור, בנוסף מגוון המקיף של מסלולי לימוד, יוצגו ביריד גם מאות משרות להשמה מיידית במגוון תחומים. לצד הדוכנים, יתקיימו ביריד גם הרצאות ומתחמי תוכן על כניסה לעולם העבודה ועל הדרכים הנכונות להצלחה בלימודים ובתעסוקה. 

"ההכשרות ומסלולי הלימוד שיוצעו ביריד, הן השער הכי טוב למקצועות החמים בשוק העבודה", אומר יחיאל אמויאל מנכ"ל מרכז כיוון. "אנו שמים דגש על רלוונטיות כשהמטרה היא לסייע למשתתפים לעשות דרך נכונה למקצוע אפקטיבי, כזה שאכן יכול לתת להם משרה טובה ומפרנסת. גם בתחום המשרות, שמנו דגש על תעסוקה איכותית ומשתלמת".

במקביל, ועל מנת להפוך את המידע הרב לרלוונטי ומעשי, מציע מרכז כיוון טעימות נבחרות משירותיו: החל מאבחונים מקוצרים המעניקים כיוון בסיסי ומיקוד חיוני, דרך ייעוץ מקצועי לניתוח תוצאות האבחון, ועד לסדנאות מרתקות ופרקטיות על בחירת מקצוע.

יריד התעסוקה והלימודים יתקיים ביום שלישי י"ז אלול (13.9), בבית הארחה בית וגן, רחוב הפסגה 8 בירושלים. היריד יהיה פתוח לנשים בין השעות 11:00-15:00 ולגברים בין השעות 17:00-21:00. הרשמה מראש חובה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים