שיתוף
תגובות
בריאות » כפיה חילונית: בשערי צדק הקפיאו כנס בהפרדה
בהזמנה צוין כי בכנס יתקיימו "מעגלי שיח" נפרדים לנשים ונערות בהנחיית רופאות ונשות מקצוע | שערי צדק: "אנו מקפיאים את קיומו בשלב זה עד לבירור מלא של הפרטים"
המרכז הרפואי שערי צדק | צילום: ויקיפדה

"המרכז הרפואי שערי צדק" בירושלים החליט להקפיא, עד להודעה חדשה, כנס בנושא סוכרת נעורים שאמור היה להתקיים בבית החולים, לאחר שנודע להנהלה, כי האירוע אמור להיות בהפרדה בין גברים לנשים.

בהזמנה לכנס צוין כי בכנס יתקיימו "מעגלי שיח" נפרדים לנשים ונערות בהנחיית רופאות ונשות מקצוע, ולגברים בהנחיית רופאים ורבנים. בנוסף צוין בהזמנה כי "ההפרדה בין נשים וגברים בכניסה ובישיבה באודיטוריום".

עוד מבחזית החדשות

לאחר פרסום ההזמנה לכנס מיהרו ב"שערי צדק" להבהיר כי "מדובר בכנס חיצוני שלשערי צדק לא היה חלק בתכניו. הבוקר נחשפנו לראשונה לפרסום ואנו מקפיאים את קיומו בשלב זה עד לבירור מלא של הפרטים".

יוזכר, כי לפני פחות מחודש בוטלה השתתפות רופאים והוסרו חסויות של הדסה ושל הכללית מכנס אחר בנושא רפואת נשים שאמור היה להתקיים לקהל גברי בלבד ובהנחיית רופאים גברים בלבד.

בהסתדרות הרפואית ציינו אז כי "הדבר מנוגד לחלוטין גם לנייר העמדה של לשכת האתיקה של ההסתדרות הרפואית שפורסם כבר לפני למעלה מעשור על רקע מקרים דומים מהעבר". בנייר העמדה נקבע בין היתר כי "הדרת נשים הנה תופעה פסולה העומדת בניגוד לערך השוויון ולערכי הדמוקרטיה ופוגעת לפיכך בכבוד האדם". עוד נקבע כי הרופא לא ישתתף בכל אירוע רפואי או מדעי בו מתקיימת הדרת נשים, בין שהן מטופלות ובין שהן רופאות".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. בית חולים שעומד על כספי היולדות החרדיות מתנהג כך?בושה וחרפה וכללית שהרבה ממטופליה חרדים.לפעמים אנשים מעדיפים שיח נפרד

  2. יש להחרים כל ארגון או מוסד שימנע מהיהודים לשמור על צוויונם , אנג'ל זה כסף קטן , אני אישית עוזב את כללית וגם שערי צדק , אם לא יחזרו בהם את כל הכסף שהם מרוויחים מלדות בעיקר מהציבור החרדי דתי יש למנוע מלבצע שם !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים