שיתוף
תגובות
חדשות » כמעט אסון: שני רוכבי אופניים כמעט נדרסו על ידי הרכבת | צפו
הרוכבים התפרצו לשטח המפגש בין הכביש והמסילה באזור תחנת הרכבת בלוד, שניות בודדות לפני מעבר הרכבת | נהג הרכבת הצליח לבצע בלימת חירום
תגיות:
רכבת אילוסטרציה | צילום: דוברות נת"ע

שני רוכבי אופניים התפרצו הערב (רביעי) לשטח המפגש בין הכביש והמסילה באזור תחנת הרכבת בלוד, שניות בודדות לפני מעבר הרכבת ולאחר שהופעלו כל אמצעי האזהרה, נהג הרכבת הצליח לבצע בלימת חירום, ומנע את האסון. למרות שהרכבת לא הצליחה להגיע לעצירה מלאה, שני רוכבי האופניים שחלפו במקום לא נפגעו.

רוכבי האופניים מתפרצים למסילה | מוקד הבטיחות של רכבת ישראל

עוד מבחזית החדשות

עקב התקרית נרשמו עיכובים קלים בתנועת הרכבות בתחנות הסמוכות, שחזרו לפעילות סדירה מעט לאחר מכן. האירוע החמור התרחש סמוך לשעה 19:00, ובתיעוד שהפיצה בשעות האחרונות רכבת ישראל, ניתן לצפות באחד מרוכבי האופניים מצליח לחצות את המסילה לפני שהרכבת עוברת, בעוד הרוכב השני בלם ומיהר לחצות בחזרה את המחסום שעבר.

ממוקד הבטיחות של רכבת ישראל נמסר כי: "מוקד הבטיחות של רכבת ישראל התריע בנוהל החירום לנהג הרכבת, אשר החל בבלימת חירום, אך בשל מרחק העצירה של רכבת, העומד על קרוב לקילומטר, לא הספיקה הרכבת להגיע לעצירה מלאה לפני כניסתה לתחום המפגש".

"ברכבת קוראים לכל משתמשי הדרך לנהוג במשנה זהירות בקרבת מסילות, ולנהוג על פי החוק בזמן חצייה של מסילה. משרד התחבורה ורכבת ישראל, יחד עם חברת נתיבי איילון, פועלים לביצוע הפרדה מפלסית ולביטול המפגש המדובר, התוכניות לבניית ההפרדה המפלסית נמצאות כעת בשלבי תכנון מתקדמים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים