שיתוף
תגובות
דעות » כמה את תלויה מול התקיעות בחיים?
רגע לנפש
החיים מזמנים לנו הרבה מאוד דברים שנראים לנו בעיני בשר ודם, כדברים רעים. אלא שאנחנו לא יודעות מה נמצא מאחורי החומה
אל תהיו תלותיים | צילום: שאטרסטוק

כשאת רוצה משהו – זכרי כי עלייך לפעול בחיוב. בדרך החיים, תמיד יהיה משהו תקוע כי אין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב. לא יהיה לנו כל מה שאנחנו רוצות, אך אם נהיה ברגשות שליליים, התקיעות רק תגדל ולא נצליח להשתחרר ולנסוע הלאה. לכן, גם אם משהו תקוע או לא מצליח לך, החשיבה צריכה להיות שלא משנה מה, את מזמנת הצלחה. מה שלא קורה, את מזמנת לך אנרגיה של לב שלם ושמח – זו חוקיות להצלחה.

לכאורה, אין לנו פריבילגיה בעולם הזה להישאר תקועות, כי הגענו לעולם במטרה לצמוח. לכן עלינו לדמיין עולם שבו הטוב ביותר מגיע אלינו. יש המון אור ה' בעולם אך הוא לא מגיע לכולם. מדוע? הוא לא מגיע למקום שיש בו תקיעות, הוא לא מגיע למקום שבו לא עושים מלאכה בחיוביות, בלב שלם. לכל אדם יש ניסיון בחיים, אולי אפילו הרבה ניסיונות. נשאלת השאלה: כמה את תלויה מול התקיעות? האם את נותנת לה לנהל אותך?

אנחנו לא אמורות להסתכל על תקיעות. החיים מזמנים לנו הרבה מאוד דברים שנראים לנו בעיני בשר ודם, כדברים רעים. אלא שאנחנו לא יודעות מה נמצא מאחורי החומה. שם אנחנו צריכות להיות בביטול מוחלט כלפי הקדוש ברוך הוא שמביא את הטוב ביותר עבור הנשמה שלנו.

אנחנו צריכות להיות מי שאנחנו. לא להתחשב בחוקי החברה, לא להתחשב בציפיות של אחרים. אין חלילה הכוונה להתעלם מהם בבוטות ולהתייחס אליהם לא יפה. הכוונה היא שגם אם החברה מצפה מאתנו לעשות מעשה, אך הלב שלנו מרגיש אחרת, עלינו ללכת עם הלב, גם אם זה מנוגד לציפייה של אחרים מאיתנו.

הרי מה קורה? כל חיבור לעולם הטכנולוגיה, אפילו כל יציאה אל הרחוב, מזיזה אותנו מהאני הפנימי שלנו. מדוע? בחוץ מחכה לנו קנאה, חוסר, אנחנו רואות מישהי שמאוד מצליחה בקריירה שלנו ואנחנו אולי פחות, מישהי שהעלתה תמונה כמה היא מאושרת ואז אנחנו עצובות שאצלנו לא הכי מושלם. מאוד קל ליפול למראה עיניים שקורה בחוץ אבל אז מפסידות רוגע ושלווה שיכולים להיות בלב שלנו.

אם את לא יודעת מי את, הגיע הזמן להתחיל לברר. כל החיים היו ממך ציפיות ודרישות: תעשי ככה, תנהגי ככה, תדברי ככה… אז מה זה אני אמיתי פנימי?

אני אישית ממליצה על מפגשים אישיים שלך עם עצמך. לקחת כמה דקות ביום, להתחיל להקשיב ללב, להתחיל לשאול את עצמך, מה את אוהבת, מה עושה לך טוב, מה ממלא אותך, מה את חושבת ומרגישה? ולאט לאט להתחיל להתחבר לרצון הלב ולפעול לפיו.

זה אולי קשה בהתחלה וגם צריכים אומץ כדי ללכת כל הזמן עם רצון הלב. אך בוודאות, לא מפסידים. להפך.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים