שיתוף
תגובות
דעות » כך תכניסו לבית את הטבע עם צבע
מבינים עיצוב
עדי היא נשואה טריה שרוצה לנצל את ימי הקורונה והחופש כדי להפוך את הדירה השכורה שלהם לבית מעוצב ומעניין במינימום עלות ומקסימום יופי • לשושי זייבלד יש כמה רעיונות בשבילה, והפעם, צביעת החדר
צביעת הבית | צילום: kurhan, שאטרסטוק

"היי שושי", כותבת עדי, "אנחנו זוג צעיר, שגרים בדירת שכירות נחמדה, בימים הרגועים שנוצרו כאן לטוב ולמוטב רציתי להכניס צבע ועניין בעיצוב חדר שינה. חשבתי על תוספת של אקססוריז, ואפילו צביעת קירות, כמובן שעדיף שיהיה במינימום עלות ומקסימום יופי".

עדי היקרה, נהדר שאת בחרת לטפח את הבית בתקופה המאתגרת הזו, אין כמו יצירה כדי להפיג את הבדידות ולהכניס סיפוק ליומיום השגרתי ובפרט בחדר השינה.

בשלב ראשון אני ממליצה לצבוע את החדר. להתחיל בצבע בסיסי בכל החדר, עדיף לא לבן צח. לחדר שינה אני ממליצה על שמנת בהיר, אפור חם עדין או לאמיצים יותר צבע זית בהיר.

בשלב השני כדאי לבחור קיר דומיננטי שבו תרכזי את עיקר העיצוב.

יש שתי אפשרויות. אפשרות אחת לצבוע את הקיר בצבע כהה אחיד, זה יכול להיות כמעט כל צבע, למשל כחול, ירוק, אפור או אפילו חרדל. ממליצה על צבע שמתאים לתמונה בחדר או שמשרה עליכם אוירה טובה. עוד לפני שצובעים אפשר לחפש תמונת השראה עם הצבע הזה כדי לבחון אם אתם מתחברים לצבע. בהמשך תתלי על הקיר הזה תמונה אחת או קולאז' תמונות ועל כך אפרט בעזרת ה' בפרק הבא.

אפשרות שנייה היא לצבוע את הקיר הדומיננטי ב-2 צבעים כשאחד מהם דומיננטי יותר והשני שקט. הצבע השקט יכול להיות כהה אך לא צעקני. כך לדוגמה, צהוב ואפור או ירוק ואפרסק, יש אינסוף אפשרויות ושילובים.

חשוב לציין שאם תבחרי לצבוע את הקיר ב-2 צבעים, אל תחלקי אותו לשני חלקים שווים שכל אחד מהם תצבעי בצבע אחד. עדיף לחלק את הקיר לשלוש כשבשליש אחד תצבעי בצבע אחד ובשני השליש הנותרים בצבע השני, זה פשוט נכון יותר בעין.

ועוד דגש: אם בחרתם צבע אחד ממש כהה מומלץ שהוא יהווה החלק הקטן יותר, כלומר יצבע על שליש מהקיר ולא שני שליש מהקיר.

הכותבת מתמחה בעיצוב פנים, מו”ל המחברת המקצועית “לבנות נכון“, המרכזת במקום אחד ניהול משימות נכון, לוח הזמנים, חישוב תקציב בקלות עם טבלאות, סטטוס זמנים ושלבים, אנשי קשר מומלצים, לוח השראה ומוטיבציה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים