שיתוף
תגובות
לאישה » כיצד לטפל בעור מגורה בעונה הקרה – כך תכינו מסכת פנים בבית
טיפוח עור הפנים
בעונה הקרה העור מתייבש ואנו עלולים לסבול מגירוי וגרד בעור | וגם – הכנת מסכת פנים לטיפול בעור המגורה בבית משלושה מרכיבים בלבד
טיפוח העור | צילום: freepik

 לורה צ'אקון-גארבטו, מדריכת תזונה וקוסמטיקאית מנדבת טיפים לטיפול ומניעת נזקים לעור בעונה הקרה.

  • לחות העור – רצוי להשתמש בקרם לחות שיסייע במניעת גירוי ויובש. המומלצים הם קרמי לחות מועשרים במרכיבים דוגמת קמומיל ואלוורה הידועים בסגולות הלחות המרגיעות שלהם. 
  • איפור – במזג אוויר חורפי מומלץ להשתמש במוצרי איפור בעלי מרקם קרמי ולא אבקתי, העלול לסתום את הנקבוביות. אם אתן מתאפרות, חפשו מוצרי איפור מינרלי ורכיבים דוגמת טיטניום דיאוקסיד, הסופח שומן על פני העור.
  • סוגרים יום – בסוף היום הקפידו לשטוף את הפנים עם מים פושרים ולנקות את העור עם תכשיר ניקוי עדין מועשר במרכיבי לחות שיסייע בהסרת לכלוך ושומן. השתמשו במוצרים נטולי סולפטים. סולפטים הם כימיקלים בעלי יעילות גבוהה בניקוי ובהסרת הלכלוך. יחד עם זאת, הם גם מסירים את השמנים הטבעיים מהעור ועשוים לגרום ליובש וגירוי. סיימו עם הנחת קרם לחות מועשר בנוגדי חמצון ושמנים אתריים שישקמו וירגיעו את העור.

הכינו לבד! אם אתם חווים יובש, גירוי או גירוד מוגברים תוכלו להכין מסכה עשירה בלחות

להכנת מסכה בבית תזדקקו רק לשלושה מרכיבים פשוטים:

  • 3 כפות שיבולת שועל
  • 2 כפות ג'ל אלוורה 
  • כף דבש

הוראות הכנה: בשלו את שיבולת השועל במיקרוגל עם 2 כפות מים למשך 20 עד 30 שניות. הוציאו מהמיקרוגל והוסיפו לשיבולת השועל החמה 2 כפות ג'ל אלוורה מרגיע- מומלץ: HERBAL ALOE של הרבלייף, וכף דבש. הניחו לשיבולת השועל להתקרר ואז הניחו את התערובת על הפנים, רצוי בעזרת מברשת מיועדת לפנים. השאירו למשך 15 עד 20 דקות. לסיום, הסירו עם מים חמימים ותכשיר ניקוי עדין נטול סולפטים.

מסכה זו מעשירה את העור בלחות וטובה לטיפול באקנה בזכות שיבולת השועל והדבש, הידועים בסגולות הלחות שלהם. הדבש הוא חומר אנטיספטי שמעודד החלמה מהירה של פצעים בעור. ג'ל אלוורה מכיל מרכיבים המרככים את העור.


הכתבה בשיתוף הרבלייף

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים