שיתוף
תגובות
חדשות » יריד לימודים ותעסוקה בירושלים: מעל 1,000 גברים ונשים השתתפו
ביטחון תעסוקתי
ביריד התעסוקה הוצגו למשתתפים מאות משרות חמות להשמה מיידית לצד מסלולי הכשרה מקצועיים במגוון תחומים | מעל 500 מ"ר שהכילו דוכני מעסיקים, מכללות מובילות
יריד התעסוקה הגדול במגזר החרדי

יריד תעסוקה כזה לציבור החרדי, עוד לא היה. יריד התעסוקה הענק של מרכז 'כיוון' התקיים השבוע בבית הארחה בית וגן ירושלים, זו השנה השישית ברציפות בהשתתפות של מעל 1000 נשים וגברים. כמיטב המסורת, בדוכנים שנפרשו על פני 500 מ"ר, הוצגו למשתתפים מאות אפשרויות תעסוקה לצד מגוון רחב של הכשרות מקצועיות ולימודים.

היריד נערך לאורך כל שעות היום בחלוקה לשעות נשים ושעות גברים, במטרה להנגיש את הפתרונות האולטימטיבים לכל מי שמבקש להשתלב בעולמות התעסוקה והלימודים. אחד הכלים הייחודיים שהציע מרכז כיוון ביריד היה אבחון תעסוקתי מקוצר, שהעניק למשתתפים תשובות מהירות לכיוון בסיסי בבחירת מסלול מקצועי. זאת לצד ייעוץ מקצועי לניתוח תוצאות האבחון וסדנאות פרקטיות על הדרך לבחירת מקצוע. 

לא פחות מ-22 מכללות וגופי הכשרה השתתפו ביריד שהציעו עשרות אפשרויות להכשרות מקצועיות לצד מסלולי לימודים בתחומים שונים ומגוונים, החל מתחומי החינוך וההייטק ועד הכשרה בהטסת רחפנים ומקצועות האנימציה והגרפיקה. לצד דוכני המכללות ניצבו נציגים אדיבים שענו על כל שאלה בסבלנות והעניקו לפונים תמונה ברורה על האפשרויות השונות, תוכניות הלימוד, מלגות, תנאים ומימון. 

מאות משתתפים צבאו על דוכני מעסיקים שהציעו למשתתפים מגוון רחב של משרות להשמה מיידית. בין המעסיקים הגדולים שנכחו ביריד, בלטו משרדי ממשלה ביניהם משרד המשפטים ומשרד המדע והחדשנות שהציעו משרות מעניינות בתחום ההייטק. על מנת לקבל טעימה מהמשמעות של משרה בשירות המדינה, הוצג לראשונה ביריד משחק טריוויה חוויתי שהעניק הצצה למושגי היסוד הקיימים במשרה ממשלתית. 

אחד הדוכנים המפתיעים ביריד היה של 'כאן' – תאגיד השידור הציבורי. התאגיד הציג משרות ייעודיות לציבור החרדי בעולמות התקשורת, התוכן וההפקה. לצד דוכני המעסיקים הוצעו ביריד עוד מאות משרות פנויות בתפקידים שונים ומגוונים. בנוסף, התקיימו ביריד הרצאות ומתחמי תוכן על הכניסה לשוק העבודה והדרכים נכונות להצלחה בלימודים ובתעסוקה.

במתחם היי-טק מיוחד שבו ניצבו דוכנים של מחלקת ההיי-טק של מרכז כיוון ושל תכנית MeGo, נערכה פעילות חדשנית שכללה מבחן אינטראקטיבי חדשני לבחינת התאמה לתחום ההיי-טק. במקום הוצעו גם עשרות מסלולי לימודים איכותיים בתחומי ההייטק השונים: תכנות, הגנה וסייבר, פולסטאק ועוד. 

מנכ"ל מרכז כיוון, יחיאל אמויאל סיכם את היריד המוצלח: "בחודשים האחרונים אנו עדים לביקוש גובר והולך של יציאה לתעסוקה איכותית והתעניינות אדירה בהכשרות מקצועיות. למעלה מ-1000 משתתפים ביריד זכו לחשיפה רחבה ביותר למגוון האפשרויות שעומדות בפניהם. הודות לתמיכה העקבית של הרשות העירונית לתעסוקה בראשות מר חיים עמר בפעילות שלנו, רבים מהם ישתלבו כבר בימים הקרובים במקומות העבודה החדשים שלהם. שמנו דגש על השתלבות בשירות הציבורי, מתוך אמונה בחשיבות הגיוון האנושי במשרדי הממשלה ובגופים ציבוריים כמו תאגיד השידור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים