שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » טרגדיה: שני בעלי חסד מקליבלנד נספו בתאונת מטוס
שני חברים חרדים מקליבלנד בארה"ב, התרסקו הלילה בתאונת מטוס, השניים היו בדרכם להלוויה בניו יורק. המטוס איבד את המנועים והתרסק בין העצים סמוך לשדה התעופה
ר' בנימין חפץ ור' ברוך טאוב | צילום: באדיבות המצלם

שני חברים מהקהילה החרדית בקליבלנד, אוהיו ארה"ב, המריאו אתמול בערב להלוויה בניו יורק. השניים נקלעו לכשל במנוע של המטוס החד מנועי. בהודעת הטקסט האחרונה של בנימין חפץ, למשפחתו הוא בישר על הנורא מכל: "איבדנו מנועים" כתב חפץ, וביקש מבני משפחתו להתפלל עבורו ועבור חברו. חפץ השאיר אחריו את אשתו ושבעה ילדים.

ר' בנימין חפץ היה הבעלים של מספר חברות טכנולוגיה, ותרם סכומי כסף אגדיים לצדקה, בפרט לכוללים בקהילות החרדיות בארה"ב, הוא תרם סכומי עתק לכוללים וישיבות בארץ, ונודע כמי שנשא נאומים נלהבים למען גיוס כספים לעולם התורה. ברוך טאוב, היה הבעלים של חברת טכנולוגיה, והטיס את המטוס מסוג ה-Beechcraft Bonanza A36, בזמן האסון.

עוד מבחזית החדשות

השניים היו דמויות ידועות ואהובות בקהילה בקליבלנד. ברוך טאוב היה קובע עיתים לתורה ואחד מתורמי הצדקה הגדולים. אחד מחבריו אמר לאתר Hamodia כי "בנוסף לתרומות, הוא תמיד היה נותן לגבאי הצדקה אוכל ושתיה, הוא היה אהוב על כל מי שהכיר אותו, היה לו שם טוב, הוא היה מאוד ישר, כולם אהבו אותו".

אחד מלומדי הכולל שנתמך על ידי ר' בנימין אמר: "בנימין הבין מה זה אומר להגדיל תורה בקליבלנד וחשיבות התורה לעתיד כלל ישראל", סיפר אחד מלומדי הכולל, "הוא תמך בזה כספית, גם במעשים וגם בדיבור, הוא פגש את כולם בחיוך, בין אם הוא הכיר אותך או לא, הוא גרם לכולם להרגיש שהוא מכיר אותם היטב, הוא היה הבחור הכי מתוק והכי חם שאפשר לפגוש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים