שיתוף
תגובות
חדשות » חשש: המידע הרפואי של ראש הממשלה דלף לידי ההאקרים
בעקבות פריצת האקרים למערכות המרכז הרפואי מעייני הישועה, קיים חשש שהמידע הרפואי של ראש הממשלה נמצא בידיהם, וזאת, לאור בדיקה שבוצעה לפני כשמונה שנים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו | צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

מדיווחים עולה כי ההאקרים שפרצו למרכז הרפואי "מעייני הישועה" הצפינו את כל המידע שבידי בית החולים, כולל המידע בשרתים ובתחנות הקצה. כזכור בשנת 2015, הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לעבור בדיקת קולונוסקפיה במרכז הרפואי, כשהוא מסווה את הגעתו בתוך משאית פיתות. כפי שדווח באותם ימים.

הערב דווח ב"כאן 11" כי קיים חשש שגם מידע זה, דלף יחד עם פרטי רבבות המטופלים לאורך השנים שטופלו במרכז הרפואי וההאקרים עשויים לפרסם אותו כדי לסחוט כספים.

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר הערב, הוציאה, הרשות להגנת הפרטיות הודעת אזהרה רשמית בעקבות "האינדיקציה לדלף מידע שהתגלתה היום, וזאת במסגרת הליך האכיפה שהרשות פתחה מיד עם קרות האירוע". לפי ההודעה, לאחר בחינה ראשונית של האירוע עלה חשש לדלף מידע אך היום התגלה כי מדובר באינדיקציה של ממש לדלף של מידע אישי רגיש. "נוכח אינדיקציה זו מבקשת הרשות להנחות את הציבור להגביר מודעות, לנקוט משנה זהירות ולפעול על פי הכללים וההמלצות של הרשות להגנת הפרטיות", נמסר בהודעת הרשות להגנת הפרטיות.

בהודעה משותפת שיצאה מטעם משרד הבריאות, מערך הסייבר הלאומי והמרכז הרפואי מעייני הישועה נמסר כי: "היום התגלה חשש כי דלף מידע אישי במתקפת הסייבר בבית החולים מעייני הישועה. צוותי בית החולים בשיתוף משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי בודקים את טיב המידע ואת היקפו. בשלב זה מוקדם לקבוע. בשלב זה טרם פורסם המידע בפומבי וביה"ח נערך לתרחיש זה. ברגע שנסיים את הבדיקה, יעדכן ביה"ח בשקיפות וברגישות את המטופלים. מרבית מערכות המחשוב של בית החולים כבר הוחזרו לפעולה והפעילות הרפואית של בית החולים נמשכת כסדרה במקביל ממשיך הליך הזיכוי של מערכות בית החולים".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. זה לא האקרים רוסים ולא האקרים עויינים .
    ההאקרים באים מתוכנו .
    מיד ידעתי שמטרת הפריצה הגיעה במטרה לחשוף את מצבו הרפואי של ראש הממשלה .
    יש לבצע חקירה מידית על מי שפרץ ואז החקירה תוביל לחברות ההיטק והסייבר בישראל שמטעים את הכיוון למדינות אחרות .
    על כלל שרי הקואליצייה להיות זהירים מפריצות למחשבים ולפלאפונים ולהוציא פרטים מפלילים עליהם ולאסוף מידע רב מפריצות אלה .
    יש לבצע וועדת חקירה מידית על פגסוס והחברות המקבילות שטוענות שהן למטרות
    ״ הגנה ״ בלבד המטרה העקרית היא התקפה והתקפה להפיגת שלטון .
    שלא מצליחה באופן דמוקרטי בבחירות בקלפי .
    לא מצליחה באמצעות הפגנות והתנגדות כלל המערכות ובהם מערכות אכיפת החוק הפרקליטות המשפט ובכך מסכנים את אזרחי ישראל ״ במלחמה ״ בהפיכה ״ בכלכלה ״ ברפואה ״ ובפגיעה בצה״ל וחבירה לאוייב ולא לבני עמם .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים