שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » חמישה עשר כוננים חדשים הצטרפו לסניף הצלה חיפה
בערב שנערך בנוכחות בכירי הצלה וראשי מרחב כרמל במד"א חולק הציוד למצטרפים החדשים שהפכו למתנדבי הצלה מן המניין | דרגות הוענקו לד"ר שלמה גרובר שהצטרף למרחב כרמל
טקס סיום קורס הצלה | צילום: דוברות

מערך הצלת החיים בכרמל, מתרחב. חמישה עשר מתנדבים חדשים שסיימו לאחרונה קורס חובשים ורופא נוסף, הצטרפו למערך המתנדבים וצוותי הכוננות של הצלה בכרמל. בערב מיוחד שנערך לכבודם בהשתתפות הנהלת הצלה, הם קיבלו את ציוד הצלת החיים ותיק עזרה ראשונה שישמש אותם בפעילותם כחובשים. 

הענקת דרגות הצלה | צילום: דוברות

המתנדבים החדשים מחיפה, רכסים, קריית אתא והקריות, הצטרפו אל 100 הכוננים המתנדבים של הצלה באזור כרמל. ביחד עם מסיימי הקורס, הצטרף לצוות הצלה בכרמל גם רופא נוסף. ד"ר שלמה גרובר, מתנדב בסניף, סיים לאחרונה את לימודי הרפואה ומתחיל בימים אלה התמחות באורתופדיה בבית חולים, ישמש מעתה כרופא בצוות הכוננים של הצלה. במהלך הערב המיוחד, העניקו לו יו"ר ארגון הצלה הרב אשר שלומוביץ והמנכ"ל הרב יעקב יוזעף את דרגות רופא החירום של צוות הכוננות.

עוד מבחזית החדשות

באירוע השתתפו גם חיים קריגר אחראי סניפים בהצלה, מנהל סניף הצלה כרמל, מנחם אינדיג חבר הנהלה בארגון וחברי הנהלה נוספים. גם נציגי מד"א ממרחב כרמל כיבדו בהשתתפותם באירוע ביניהם ארז גלר מנהל המרחב, שי מורדוך סגן מנהל מרחב כרמל, חגי קולטון אחראי מתנדבים במרחב ואלי כתב אחראי תגובה מיידית במרחב כרמל במד"א. 

לאחר חלוקת הציוד החדש למתנדבים, הודה יו"ר הצלה הרב אשר שלומוביץ למשתתפים וציין את הקשר ארוך השנים בין מרחב כרמל במגן דוד אדום לארגון הצלה. "להיות כונן בהצלה, זה להיות שליח של הצלת חיים. בין אם אתה בתפקיד רופא או חובש, אתה נאלץ לוותר על הרבה מאוד דברים אחרים לטובת הגשת עזרה רפואית והצלת חיים גם בשעות לא סבירות".

אחראי הסניפים בהצלה חיים קריגר הזכיר את ימי הבראשית של הסניף ואמר: "כשהקמנו את הצלה במרחב כרמל, היינו פחות ממניין מתנדבים. ביחד עם המתנדבים החדשים אנחנו כמעט מאה ועשרים כוננים שזמינים 24 שעות ביממה להצלת חיים".

ארז גלר מנהל מרחב כרמל במגן דוד אדום: "החיבור של הצלה עם מגן דוד אדום, הוא הרבה יותר מאשר רק מכפיל כוח. יש כאן כוח מסור, שפועל במצבי חירום ובזמנים רגועים ויוצא לכל קריאה, בכל מזג אויר או בכל שעה שתהיה. אתם החלוצים של המרחב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים