שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ טלי גוטליב: יועצי נתניהו דרשו ממני להתנהג "באופן ממלכתי יותר"
ח"כ טלי גוטליב מהליכוד תקפה הבוקר (ראשון) בחריפות את יועצי יו"ר הליכוד, צחי ברוורמן ואיקי כהן מלשכת נתניהו וביקשו ממני, ברוב חוצפתם, להיות ממלכתית ורכה יותר
ראש הסגל המיועד בלשכת ראש הממשלה צחי ברוורמן | צילום: ויקיפדיה

הבוקר (ראשון) תקפה חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד, בראיון לרדיו 'קול חי' את יועצי יו"ר הליכוד בנימין נתניהו שביקשו ממנה להתנהג "באופן ממלכתי יותר".  לדבריה "לפני נאום הבכורה שלי נכנסו אלי צחי ברוורמן ואיקי כהן מלשכת נתניהו וביקשו ממני, ברוב חוצפתם, להיות ממלכתית ורכה יותר". עוד אמרה גוטליב "אני הייתי משאירה את הדבר המביש הזה בלשכתי לדיראון עולם. אבל זה הודלף לבן כספית שהגה את תיק 1000 ושונא את נתניהו. אני הזדעזעתי מזה" כך לדברי גוטליב.

בדבריה התייחסה חברת הכנסת לכוונתה לכהן כחברת כנסת ולא ליטול תפקיד מיניסטריאלי:  לטענתה "אני עורכת דין ואני יודעת איך מחוקקים חוקים ואיך אפשר להוביל אותם. לא הייתי צפויה להיות שרה כי זו קדנציה ראשונה שלי ולא רציתי להיות סגנית שרה כדי לטפוח לעצמי על השכם. כשאתה סגן שר אתה לא יכול להוביל חוקים ויש הרבה חוקים חשובים להוביל. אני לא אומרת שסגן שר זה תפקיד מיותר".

עוד מבחזית החדשות

בהתייחסותה להצעת החוק שהגישה להעמיד לדין מי שמטריד חיילים, אמרה גוטליב "תהיה לזה תמיכה של הקואליציה. למה שלא תהיה עבירה של הכשלת חייל במילוי תפקידו כמו שיש לגבי שוטרים? חיילים נאלצים להתמודד עם קיצוני שמאל שמשפילים אותם ויורקים אליהם וקוראים להם כובשים. לו דעתי תישמע אסור בכלל להפגין במקומות כאלה. לא מוכנה שחיילים יצטרכו להתמודד עם זה".

גוטליב חיוותה את דעתה גם לגבי תפקיד יו"ר הכנסת ואמרה  "מה זה בחירה חשאית של חברי כנסת? הדברים צריכים להיות גלויים. יש מועמדים מעולים. כל אחד מביא את היכולות שלו. לי חשוב שיו"ר הכנסת יהיה מספיק אמיץ להגיד לח"כים הערבים לדבר בעברית במליאה".

על הפרסום לפיו גלית דיסטל לא תתמנה לשרה אמרה גוטליב "חבל מאוד. היא אישה נפלאה, חכמה ואמיצה. אני מצפה לראות אותה בקדמת הבמה כי מגיע לה ולנו. היא שמה את האזרחים לפני טובתה האישית. דלתה פתוחה בפני כולם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים