שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » ח"כ אייכלר במתקפה נגד מתנגדי החיסונים
האזינו
בהקלטה שהגיעה לידי 'בחזית' נשמע חבר הכנסת ישראל אייכלר תוקף את הטענות כביכול האדמו"ר מבעלזא מתנגד לחיסונים • וגם: העדויות שממשיכות לזרום
יו"ר ועדת העבודה ח"כ ישראל אייכלר | צילום: באדיבות המצלם

הפרסום ב'בחזית' על הוראתו של האדמו"ר מבעלזא להתחסן מפני נגיף הקורונה ממשיך לעורר גלים, לאחר שגורמים כלשהם תדרכו כלי תקשורת אחרים כי ההחלטה טרם התקבלה וכי רק ביום ראשון (היום) יתכנסו חברי בד"צ מחזיקי הדת על מנת להכריע בסוגיה.

הבוקר, בשיעורו השבועי בקו הפנימי של חסידות בעלזא 'קול בעלזא', תקף חבר הכנסת הבעלזאי ישראל אייכלר את המתכחשים להוראת האדמו"ר ואמר כי הייתה לו שיחה עם האדמו"ר שבמהלכה הרבי הביע את דעתו בעד ההתחסנות מפני הקורונה.

בתוך כך, סיפר הבוקר ל'בחזית' חסיד בעלזא שאשתו עובדת בקופת חולים מכבי, כי הוא העביר שאלה האם להתחסן והבוקר הוא קיבל תשובה מהמשב"ק של האדמו"ר: "הרבי ממליץ להתחסן".

כזכור, בשבוע שעבר חשפנו כאן ב'בחזית' כי חברי בד"ץ 'מחזיקי הדת' של חסידות בעלזא צפויים להוציא בימים הקרובים 'קול קורא' לציבור ובו הוראה להתחסן מפני נגיף הקורונה.

מדובר כאמור בצעד משמעותי בכל הנוגע למאבק בקורונה, בעוד גורמים במגזר מפיצים מדי מוטעה המעודד הימנעות מהתחסנות בשל שורה של טענות – מה שהוביל לקמפיין מקיף של משרד הבריאות במגזר, על מנת לעודד את האוכלוסיה החרדית להתחסן מפני הקורונה. במסגרת הקמפיין מפעיל משרד הבריאות, בין היתר, שירותי 'לובינג' בבתי אדמו"רים ומנהיגים במגזר, על מנת שיורו לציבור להתחסן.

בתחילת השבוע האחרון נחשף ב'בחזית' כי היועץ הרפואי הבכיר אלימלך פירר, הנמנה גם הוא בין חסידי בעלזא, הורה למנהלי סמינרים לחסן את התלמידות מפני הנגיף. בשיחה שקיים עם מנהלת כפר הנוער שירה חדשה, אסתי רוזנפלד, העיד על עצמו פירר כי הוא "יודע ומכיר את הנושא מקרוב ולעומק, עם כל הפרטים", והמליץ להנהלת המוסד לחסן את התלמידות. "אני יכול להגיד שאני ממליץ לעשות את החיסון", אמר פירר.

פירר הוא לא היועץ החרדי היחיד שקורא להתחסן, הבוקר פרסם יו"ר ארגון 'מגן לחולה' בני פישר סרטון בו הוא אומר כי חובה להתחסן מפני הקורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים