שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » בבעלזא יורו לחסידים להתחסן מנגיף הקורונה
פרסום ראשון
חסידי בעלזא שהפנו לאדמו"ר שאלות בעניין החיסון לנגיף הקורונה נענו בחיוב • בימים הקרובים צפוי להתפרסם קול קורא של בד"ץ 'מחזיקי הדת' להתחסן מנגיף הקורונה
האדמו"ר מבעלזא בטיש | צילום: פישל רוזנפלד

התמיכה החרדית בחיסונים צפויה להתרחב משמעותית בימים הקרובים, כאשר לראשונה צפויה לצאת הוראה להתחסן מתוך אחת הקהילות הגדולות במגזר. ל'בחזית' נודע, כי חברי בד"ץ 'מחזיקי הדת' של חסידות בעלזא צפויים להוציא בימים הקרובים 'קול קורא' לציבור ובו הוראה להתחסן מפני נגיף הקורונה.

עוד נודע ל'בחזית', כי חסידים שהפנו בימים האחרונים שאלות בנושא לאדמו"ר נענו בחיוב. "במסגרת העבודה שלי הייתי צריך להירשם לקבל את החיסון", סיפר הבוקר אחד מחסידי בעלזא, "שאלתי לפני שבועיים והיום קיבלתי תשובה שמר"ש אינו רואה שום סיבה למה לא לקחת".

מדובר כאמור בצעד משמעותי בכל הנוגע למאבק בקורונה, בעוד גורמים במגזר מפיצים מדי מוטעה המעודד הימנעות מהתחסנות בשל שורה של טענות – מה שהוביל לקמפיין מקיף של משרד הבריאות במגזר, על מנת לעודד את האוכלוסיה החרדית להתחסן מפני הקורונה. במסגרת הקמפיין מפעיל משרד הבריאות, בין היתר, שירותי 'לובינג' בבתי אדמו"רים ומנהיגים במגזר, על מנת שיורו לציבור להתחסן.

כזכור, בתחילת השבוע חשפנו כאן ב'בחזית' כי היועץ הרפואי הבכיר אלימלך פירר, הנמנה גם הוא בין חסידי בעלזא, הורה למנהלי סמינרים לחסן את התלמידות מפני הנגיף. בשיחה שקיים עם מנהלת כפר הנוער שירה חדשה, אסתי רוזנפלד, העיד על עצמו פירר כי הוא "יודע ומכיר את הנושא מקרוב ולעומק, עם כל הפרטים", והמליץ להנהלת המוסד לחסן את התלמידות. "אני יכול להגיד שאני ממליץ לעשות את החיסון", אמר פירר.

פירר הוא לא היועץ החרדי היחיד שקורא להתחסן, הבוקר פרסם יו"ר ארגון 'מגן לחולה' בני פישר סרטון בו הוא אומר כי חובה להתחסן מפני הקורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים