שיתוף
תגובות
חדשות » חוסלו המחבלים מפיגוע הירי באבני חפץ
כוחות הביטחון פעלו במחנה הפליטים נור שמס שבאזור טול כרם, במהלך הפעילות התפתחו חילופי אש שבמהלכם נהרגו שני הפלסטינים החשודים בפיגוע הירי באבני חפץ
הנשק שנתפס | צילום: דובר צה"ל

כוחות הביטחון פעלו הבוקר (שבת) במחנה הפליטים נור שמס, הסמוך לטול כרם, למעצר מבוקשים החשודים בביצוע פיגוע הירי באבני חפץ. במהלך הפעילות החלו חילופי אש שמהם נהרגו שני המחבלים חמזה ח'רויש וסאמר א-שאפעי, בני ה-22, שניסו להימלט. בתיעוד שפורסם על ידי המשטרה, נראים המבוקשים כשהם חמושים וכוחות הביטחון מנטרלים אותם.

בפעילות משותפת של לוחמי צה"ל, שב"כ ומסתערבי מג"ב יו"ש, נהרגו המחבלים החשודים בביצוע פיגוע הירי ליד אבני חפץ שבו נפצע רן רוזן. בנוסף מחמד עבד אלפתאח בלידי, בן 21 ואבראהים אחמד כסבה, בן 19, שניהם תושבי טול כרם, נעצרו בחשד למעורבות בפיגוע. אחמד כסבה נפצע במהלך הפעילות כאשר ניסה להימלט. השניים הועברו להמשך חקירת שב"כ.

עוד מבחזית החדשות

רון רוזן נפגע שנפצע באורח קל מרסיס שפגע ליד עינו. סיפר בבית החולים: "יצאתי לעבודה ב-7:50 מהיישוב אבני חפץ, 100 מטר אחרי העיקול ביציאה מהיישוב בכפר שופה, האטתי בפנייה ואז אני קולט מחבל מרסס אותי".

עוד תיאר רוזן: ""זה מטורף אתה מיד קולט אדם מרסס אותך במרחק 50 מטרים ממך. ראיתי את הרשף יוצא מהקנה של הנשק, שמעתי את הפגיעות ברכב וחטפתי רסיסים. סובבתי את ההגה ונתתי גז כדי להתרחק מהאש, צפצפתי כדי שלא יגיעו רכבים אחרים, ומיד התקשרתי לזוגתי ולמשטרה".

"נס גדול שהפגיעה של הרסיס החמיצה רק בקצת את העין שלי, זה היה יכול להיגמר אחרת", הודה רוזן. "המצב הביטחוני הוא משוגע, ואני מבין שזה קורה כל הזמן, יש תחושת חוסר ביטחון בכבישים, זה מטורף".

בטול כרם הכריזו על שביתה כללית בעקבות חיסול המחבלים. גדוד טול כרם יצא במסר מאיים ואמר: "התגובה תהיה כגודל כאבנו, ישראל תשלם מחיר כבד". גם דובר חמאס, חאזם קאסם, הגיב על האירוע ואמר: "הפשע של ישראל במחנה הפליטים נור שמס לא יעבור ללא תגובה של העם הפלסטיני וההתנגדות. אנו נמשיך במערכה להגנה על המקומות הקדושים ולמען החירות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים