שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » "השוק לא יוכל לספק את ביקושי ההיי-טק"
גלובל טאוארס
פרטים חדשים על הפרויקט הגדול בפ"ת: 82,000 מ"ר עילי ו-33,000 מ"ר שירות ב-39 קומות; 61,000 מ"ר ב-4 מרתפי ענק; 19 דונם שטח המתחם; 171 מ' גובה המגדל
תגיות:
גלובל טאוארס פ"ת | צילום: מתוך מצגת החברה

מגדל ה-2 במתחם התעסוקה והמסחר החדש גלובל טאוארס בדרך ז'בוטינסקי 52 פינת דרך רבין 2 בפ"ת – אושר להפקדה באוקטובר האחרון בחתימת שירה ברנד, יו"ר הועדה המחוזית לתכנון ולבניה מחוז המרכז והוא יוצא לדרך בחודש הקרוב, כך עולה מפרטים נוספים שהגיעו ל'בחזית'. 

שלשום (ג') נחשף כאן לראשונה, כי היזם אבי שפר החליט לקדם את הקמת הפרויקט הגדול, למרות האווירה הנוכחית בשוק המשרדים ועל אף תחרות עזה מצד מתחמי תעסוקה מקבילים בפ"ת.

בין השאר, המגה-פרויקט ב.ס.ר-אוסם המוקם ממול פרויקט גלובל טאוארס ומכיל 4 מגדלים בני כ-260 אלף מ"ר עיקרי לתעסוקה, משרדים, מלונאות ומסחר.  

שפר אינו זקוק לבנקים למימון מגדל 2 וכל שטחיו של מגדל 1, נמכרו או הושכרו.

115 אלף מ"ר ב-39 קומות  

מהפרטים עולה, כי מגדל 2 בפרויקט גלובל טאאורס יכיל 82 אלף מ"ר עיקרי ו-33 אלף מ"ר שירות, ב-39 קומות עיליות.

מתוך סך השטחים העיקריים, עד 10,000 מ"ר עיקרי מיועדים לשטחי מסחר. 

המגדל יתנשא לגובה של 171 מ' מעל קומת הכניסה ויהיה זהה לקונספט התכנוני והתחבורתי של מגדל מס' 1 שאוכלס אשתקד.   

בנוסף, ייבנו 62 אלף מ"ר שטחי שרות ב-4 קומות מרתפים תת-קרקעיים, על פני תכסית המגרש המכיל 19 דונם בבעלות פרטית.

אחוזי הבניה הכוללים במגדל 2 מגיעים ל-936% ותכסית הבניה ל-50%. שטח המרפסות הוא 6,600 מ"ר, בנוסף לשטח העיקרי. קווי הבניין בכל צידי הפרויקט נקבעו ל-4 מ'. גובה קומת הקרקע לא יעלה על 9 מ'.

מתכנן הפרויקט הוא אדר' יוסי סיון (יסקי-סיון-מור), החתום אישית על מסמכי התוכנית ומי שמלווה את הפרויקט משלב רכישת הקרקע ב-2018.

תב"ע פת/1223 נשענת על הצמידות לתחנות הרק"ל בקו האדום בציר ז'בוטינסקי-רבין ועל היקף המגרש בשטח 18.975 דונם. המגרש מוחזק בידי חברת גני בן צבי בע"מ, הממוקמת בקרית מטלון ברחוב השילוח 9 ומצויה בבעלות משפ' שפר ושותף נוסף.

מהנדס התשתיות בפרויקט הוא אינג' ארז גלבוע, בעלי גלבוע מהנדסים מהרצליה, יועץ התחבורה הוא אינג' אבירם אגאי, מדגש הנדסה והיועץ הנופי הוא אינג' ליאור וולף מצור-וולף אדריכלי נוף.

"שוק המשרדים לא יוכל לספק"

בשיחה עם גורם מקצועי בכיר, אמר אתמול יועץ כלכלי המלווה מיזמי היי-טק גדולים, כי "שוק המשרדים לא יוכל לספק את ביקושי ההיי-טק ב-3 השנים הבאות, כוח האדם בענף צפוי לגדול ב-50% ב-4 השנים הבאות".  

הדברים נאמרו במהלך שיחה אודות כנס מקצועי שהתקיים אתמול (ד'), במטה מיקרוסופט ישראל החדש בהרצליה פיתוח, ביוזמת חברת הביצוע תדהר.

"אנשי עסקים ואנליסטים אינם מכירים באמת את המתרחש בהיי-טק, זה לא דומה ל-2015. עבודה מהבית או לא מהבית, זה לא הנושא. גם אם זמני הפעילות יתחלקו בין המשרד לבית, אתה מוכרח לעבוד בצוותים ובדיסקרטיות ובביקורת סמויה על תפוקות ויעדים".            

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים