שיתוף
תגובות
חדשות » הפנקס האדום חוזר? ההסתדרות תציע לחבריה מארזי מזון במחיר נמוך
מיזם צרכני חדש של ההסתדרות יציע מגוון מוצרי מזון וניקיון בהנחה של עשרות אחוזים |ההנחה רלוונטית לחברי ההסתדרות בלבד
סופרמרקט, אילוסטרציה | צילום: צפת.נט

מיזם צרכני חדש של ההסתדרות יציע מארזים מסובסדים לחברי הארגון ולחברי מועדון ההטבות "ביחד בשבילך", כך פורסם הערב (חמישי) ב"תוכנית חיסכון". במסגרת המיזם יוכלו הלקוחות לרכוש מוצרי מזון, ניקיון ומוצרי תינוקות בהנחה ניכרת.

לטענת ההסתדרות, מטרת המיזם היא להציע ענה למלחמה ביוקר המחיה בדרך שונה. במסגרת המבצע יימכרו המארזים בהנחה של עד עשרות אחוזים. כך לדוגמה מארז ניקיון לכל הבית יעלה במסגרת המיזם 69 שקלים, וברשתות השיווק אותו המארז יעלה 180-160 שקלים בממוצע. מארז ניקיון של חברת "פיניש" יעלה 96 שקלים לחברי ההסתדרות, בעוד שברשתות השיווק אותם מוצרים בדיוק יעלו בממוצע 215 שקלים.

עוד מבחזית החדשות

מנכ"ל מועדון ההטבות של ההסתדרות איל קרוליצקי מסר כי היוזמה למהלך הגיעה מיו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד שרצה להילחם ביוקר המחיה. "מדובר על כ-60 מארזים בארבעה תחומים שונים ובהנחות של 60-40 אחוז", אמר קורליצקי. "המותגים הם אותם המותגים המוכרים שאנחנו מייבאים בייבוא מקביל".

קורליצקי הסביר שמה שהביא למחיר הזול הוא השילוב בין העלות הנמוכה של המוצרים שההסתדרות מייבאת מהספקים בייבוא המקביל, לצד הסבסוד על המארזים שהיא מממנת. "אין לנו שום כוונה להעלות את המחירים בטווח הנראה לעין", הוסיף קורליצקי "יש לנו הסכמי מחירים עם אותם יבואנים ואותם ספקים לתקופה ארוכה".

יש לציין כי המיזם פתוח לחברי ההסתדרות ומועדן הלקוחות "ביחד בשבילך" בלבד, קהילה המונה כ-300 אלף חברים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים