שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » הפגזות רוסיות קשות על ערים באוקראינה: "לא נותר בהם אזור מיושב"
הנשיא זלנסקי: "הכובשים השמידו למעשה את בחמוט" | לפי המודיעין הבריטי, הסיוע של איראן לצבא הרוסי צפוי לגדול בחודשים הקרובים באופן חסר תקדים
נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי | צילום: paparazzza, שאטרסטוק

הגארדיאן הבריטי מדווח כי הקרבות האחרונים במלחמה באוקראינה, שמתקיימות כבר כתשעה חודשים, מתרכזים כעת בארבעה מחוזות שהנשיא פוטין סיפח אליו בסוף ספטמבר. הלחימה העזה במחוזות אלו מעידה על הניסיון של מוסקבה לבסס את שליטתה באזורים אלו, ועל נחישותה של אוקראינה להשיב אותם.

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר אתמול (שבת) כי המצב במספר ערים באזורים אלו, בעיקר במחוזות לוהנסק ודונייצק, הוא "קשה מאוד". לדברי זלנסקי "בחמוט, סולדר, מרינקה וקרמיננה. לא נותר אזור מיושב שלא נפגע מאש ופגזים", לדבריו "הכובשים השמידו למעשה את בחמוט, עוד עיר במחוז דונבאס שהצבא הרוסי הפך להריסות".

עוד מבחזית החדשות

גם מזכ"ל נאט"ו הביע דאגה מהמשך הלחימה באוקראינה ובראיון שקיים אמש טען שהיא עלולה לצאת משליטה ולהפוך למלחמה בין רוסיה לנאט"ו. לדבריו "אם דברים ישתבשו, הם עלולים להשתבש בצורה נוראית".

המודיעין הבריטי מדווח כי הסיוע הצבאי של איראן לצבא רוסיה עשוי לגדול בחודשים הקרובים ובמקביל מוסקבה כנראה תציע לטהרן רמה "חסרת תקדים" של תמיכה צבאית בתמורה. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים