שיתוף
תגובות
בריאות » הממשלה אישרה: משה בר סימן טוב ימונה למנכ"ל משרד הבריאות
הממשלה אישורה את מינוי של משה בר סימן טוב לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות | שר הבריאות: "ניסיונו המקצועי העשיר ויכולותיו המוכחות הופכים אותו לאדם הנכון ביותר"
מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס, משה בר סימן טוב | צילום: דוברות משרד הבריאות

הממשלה אישרה היום (ראשון) את מינויו של משה בר סימן טוב לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות. בר סימן טוב, בעל תואר ראשון ושני בכלכלה ובמנהל עסקים עם התמחות במימון ובעל ניסיון עשיר בשירות הציבורי. בר סימן טוב כיהן חמש שנים כמנכ"ל משרד הבריאות, גם בזמן התפרצות הקורונה. הוא סיים את תפקידו ביוני 2020.

עוד מבחזית החדשות

בנוסף, סימן טוב כיהן גם כציר הכלכלי בוושינגטון ובשורת תפקידים באגף התקציבים של משרד האוצר, בהם המשנה לממונה על התקציבים. במסגרת תפקידיו, שימש כרכז תחום הבריאות באגף התקציבים וחבר בוועדת סל הבריאות. כמשנה לממונה על אגף התקציבים היה סימן טוב אחראי גם על תקציב הבריאות ועסק בגיבוש פתרון לשביתת הרופאים וניסוח הסכם קיבוצי לרופאים במגזר הציבורי.

שר הבריאות אריה דרעי אמר בתגובה על המינוי כי "ניסיונו המקצועי העשיר של משה בר סימן טוב ויכולותיו המוכחות במשרד הבריאות והאוצר, הופכים אותו לאדם הנכון ביותר להובלת הרפורמות שאנו מתכוונים לקדם בשנים הקרובות במשרד הבריאות. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים