שיתוף
תגובות
דעות » המדריך לריסים דומיננטיות ואיפור מושלם
עמדת טיפוח
כמה שריסים הם דבר יחסית קטן ופשוט, עדיין יש המון מה לחדש בו, וכבר היו לי נשים ששדרגתי להן את המראה כולו בזכות לימוד על השימוש הנכון במסקרה
ריסים | צילום: CloudyStock, שאטרסטוק

היום אני רוצה לכתוב על נושא שכביכול מובן מאליו, והוא הריסים!

כמה שריסים הם דבר יחסית קטן ופשוט, עדיין יש המון מה לחדש בו, וכבר היו לי נשים ששדרגתי להן את המראה כולו בזכות לימוד על השימוש הנכון במסקרה.

ריסים דומיננטיות, כמו שכולנו יודעות, זהו דבר שמוסיף ממש לכל האיפור ולפעמים בא כמעט לבד. ישנן כמה אפשרויות להוסיף לריסים, והכל בהתאם לצורך והאפשרויות שלכן.

הדבר הפעוט והמינימלי ביותר זה מעגל ריסים + מסקרה שקופה. מומלץ לנשים שלא מתאפרות כלל בעיניים, או שנמצאות במוסד שלא כל כך תומך באיפור.

האפקט שיוצא זה ריסים מורמות ומתעגלות יותר וזה ממש מוסיף. המסקרה השקופה תהיה לך טובה גם להעמדת השיער שבגבות.

כששאלתי את סבתא שלי האהובה, זיכרונה לברכה איך זה יכול להיות שהיא נראית בתמונה בצעירותה כאילו יש לה מסקרה מושלמת, היא סיפרה לי (בסליחה מכבודכן) שהיא החליפה ברוב פשטות את המסקרה והמעגל ריסים המודרני –בקצת רוק ועיגול הריסים עם האצבעות באופן ידני.

לנשים המתאפרות בעיניים ישנם אפשרויות רבות יותר למסקרות עם אפקטים וצבעים שונים ומגוונים, החל בשחור הפשוט, חום שיוצר אפקט עדין יותר וגם כחול וירוק…

את המסקרה אני שמה מהצד העליון של הריסים וגם מהצד התחתון הרגיל, כך שאם נפלו לנו צלליות על הריסים, המסקרה תצבע גם אותן, חשוב מאוד גם למי שיש ריסים בהירות ורוצה שהן יהיו שחורות מכל הצדדים.

אם אתן אוהבות את האפקט ורוצות להוסיף עליו, שימו את המסקרה בתנועות ניסור וסיבוב כך שהחומר יצא בצורה מרבית יותר על הריסים. את המסקרה יש לשים לכיוון אלכסון החוצה, ליצירת מראה עין שקדי ואלכסוני יותר.

האפקט הדומיננטי ביותר זה פשוט הדבקת ריסים מלאכותיים, גם בו יש אפשרויות שונות, אחד אחד או ריס מלא וגם ואורכים שונים, אני מדביקה בבודדים, מה שנותן את האפקט הטבעי ביותר. אני ממש ממליצה להדביק לאירוע כיוון שזה משדרג את כל המראה.

רוצה לקבל טיפים לאיפור מקצועי במייל? השאירי פרטים

ישנם בשוק 3 סוגים של עמידות במסקרה:

  1. לא עמידה במים
  2. קצת עמידה במים
  3. ממש עמידה במים

ליום יום אני ממליצה על מסקרה לא עמידה במים, כיון שההסרה קלה יותר, ופחות תולשת ריסים.

לכל הדואגות על הריסים שלהן, כל 12 שבועות הריסים מתחלפות וצומחות מחדש, אז גם אם נתלשו קצת, עוד מעט הן יגדלו ויחזרו אל מקומן בשלום, אבל זאת לא סיבה להתעלל בהן כל יום…

עוד טיפ קטן למסקרה מיובשת: מסקרה שכבר התייבשה, תוכלו להוסיף לה קצת תמיסה לעדשות ולנער היטב (דווקא נוזל לעדשות כיון שהוא מותאם לאזור העיניים ולא ישרוף…)

יש לך שאלה? אני יכולה לעזור לך? תכתבי לי למייל [email protected] ואני אשתדל לענות תוך 24 שעות. יום נפלא! מעין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים