שיתוף
תגובות
כלכלה » המאבק של רשתות השיווק נגד העלאת המחירים של יונליוור: הגיע לסניפים
משיבים מלחמה
ברשתות השיווק צופים שהצרכנים ירגישו את החוסרים בתוך שבוע, לכל היותר, וממליצים לרכוש מותגים מקבילים | הרשתות תלו שלטים והתריעו על מחסור במוצרי יונליוור
השלט על יוניליוור ברשת שופרסל

במסגרת המאבק של רשתות השיווק בהעלאת המחירים של חברת יוניליוור, נתלו בחלק מרשתות השיווק שלטים המתריעים מפני מחסור במוצרי היבוא של יונליוור. מהלך זה מגיע בעקבות התעקשות רשתות השיווק שלא לייקר את מוצרי החברה. יוניליוור בתגובה החליטה להפסיק את אספקת הסחורה לאותן רשתות. ברשתות סבורים שכבר בשבוע הקרוב ירגישו הצרכנים את המחסור במדפים, בעיקר במותגים האהובים כמו תלמה, דאב, רקסונה, אקס, בדין, קנור ועוד.

הראשונה שנקטה בשיטה זו, היא רשת שופרסל שהסירה את מוצרי יוניליוור מהמדפים ומאתר החברה, ואף תלתה שלטים בהם הסבירה כי "בשל אי הסכמה לעליית מחירים, ייתכן מחסור במוצרי יונליוור". בשופרסל המליצו לצרכנים לרכוש מוצרים מקבילים של מותגים אחרים. ברשת שופרסל דיווחו כי בעקבות המהלך חלה עלייה ברכישה של המותגים הפרטיים של רשתות השיווק, כך שנוצר חוסר נקודתי על המדפים.

גם ברשת ויקטורי סרבו להעלאת המחירים של מוצרי יוניליוור והצטרפו למחאה נגד החברה. מנכ"ל רשת ויקטורי, אייל רביד אמר אתמול (שלישי) בריאיון לתוכנית חיסכון כי "עליית מחירים של 15% היא גדולה מידי לצרכן הישראלי, זו עלייה גסה ללא משא ומתן". 

ברשת רמי לוי לא נתלו שלטים, אך הם פרסמו פוסט ברשתות החברתיות בנושא. לטענתם אין כרגע חוסרים במוצרי החברה בסניפים.

יש לציין כי מדובר במאבק שלא היה מעולם בתחום הקמעונאות בישראל וכרגע גם לא ניתן לצפות מה יהיו השלכות המהלך. ברשתות מבקשים מהצרכנים לשתף פעולה ולהתאזר בסבלנות כדי שיהיה ניתן לצמצם את שיעור ההתייקרות.

לפי שעה רשתות השיווק מסרבות לשתף פעולה, ועומדות על דרישתן להעלות מחירים.  מנכ"ל רשת ויקטורי אומר כי הם "מנסים להילחם את המלחמה של הצרכנים" וכי הוא מקווה שהמהלך יבהיר לכל הצדדים כי הצרכן הוא הקובע, והרשתות מחויבות לתת לו אלטרנטיבות. לדבריו "אם הספקים לא יבינו את זה וילכו עם הראש בקיר, תהיה בעיה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים