שיתוף
תגובות
כלכלה » היזם החרדי חשף: חברת המימון שגרמה לו להרוויח שבעים מיליון שקל
דרמה בשוק הנדל"ן
יזם מוצלח עמד רגע לפני הגשמת חלום בעסקת נדל"ן בירושלים | השותפים ניסו לגרום לו לעזוב את העסקה והוא עמד חוסר אונים | רגע לפני ההפסד הצורב הגיע תפנית חיובית
הדמיית פרוייקט נדל"ן | צילום: bareckt

עולם הנדל"ן כמו גם שוק היזמות הוא מרתק מאין כמוה, רבים מתעניינים בעולם הזה אך מעטים הם המצליחים להגשים את חלומותיהם ולגרוף הון בשוק שיודע כתמיד רק עליות ללא מורדות, בפרט בעידן שכזה בו שוק הנדל"ן רק עולה ללא עצירה של רגע.

מי שנרתמו למלאכה לסייע ליזמים המעוניינים לצאת בפרויקטים כאלה ואחרים הם מתתיהו וגשל ואלי רבינוביץ אשר יחד הקימו לפני מספר חודשים את חברת "מימונדלן" המעניקה מימון ומעטפת שלמה ליזמים.

החברה שהוקמה רק לפני חודשים ספורים הפכה כבר מיד לשם דבר בעולם הנדל"ן והיזמות, כך לדוגמא, רק לאחרונה חשף יזם מוצלח סיפור מרתק המוכיח כאלף עדים על פועלם הרב בתחום גם במקומות שרבים וטובים הרימו ידיים.

עוד מבחזית החדשות

היזם, שכבר למעלה מ-15 שנה עוסק בתחום, מעולם לא הקים חברה בע"מ. את רכישת הקרקעות הוא עשה על שמו הפרטי, השביח אותן ומכר אותם עם תשואה גבוהה במיוחד.

היה זה לפני תקופה כאשר לפתחו הגיעה הצעה שלא ניתן לסרב לה. "הצעה של פעם בחיים", מכנים אותה בעולם היזמות. היזם החליט שהוא תופס את העסקה בשני ידיים, ויחד עם שותפים נוספים הם יצאו לדרך. מדובר היה בפרויקט בנייני מגורים במקום נחשק במיוחד בירושלים, דבר שעתיד היה להניב כשבעים מיליון שקלים.

אלא שלאחר תקופה קצרה השותפים שלא היו מהחרדים לדבר ה' החליטו לנסות להקשות את המלאכה מתוך מטרה לגרוף רווחים נאים לכיסם ללא אותו יזם. לאחר סכסוך ארוך הציע מגשר מפורסם ליזם לקנות את חלק השותפים בפרויקט, אך השותפים ניסו להקשות עליו מתוך מטרה שיפר את ההסכם ויצטרך לעזוב את חלקו בפרויקט.

לאחר חודשים ארוכים של קושי בלתי יתואר, החליט היזם לפנות למומחי "מימונדלן" אשר תוך זמן קצר הצליחו לגייס עבורו סכום עתק שיוכל לרכוש את חלק השותפים בפרויקט ולהמשיך לבדו, דבר שלמעשה הכניס לכיסו בסופו של יום כשבעים מיליון שקלים, סכום עצום ללא ספק.

היזם שלא האמין כאשר הבין שהוחלט לאשר את המימון סיפר כי, "הייתי רגע לפני הגשמת עסקת חיי אך אז שותפים קשים ניסו לעשוק אותי במלוא מובן המילה. הם הערימו קשיים עצומים וגם לאחר שערבתי מגשר לא ממש הצלחתי מולם. בתוך הקושי הזה שמעתי על חברת "מימונדלן" וקבעתי פגישה, מאז הכל השתנה. בתוך זמן קצר קבלתי אישורים לכל מה שרציתי כמו גם מימון בסכום עתק למרות שאני לא רשום כחברה בע"מ. פשוט הצילו אותי, בזכותם החלום התגשם".

הסיפור הזה מצטרף לשורת סיפורים אחרים של יזמים המתקשים בהוצאת מימון ומי שמסייע להם בתוך זמן קצר במיוחד עם שירות שאין דומה לו הם אנשי חברת "מימונדלן" שכאמור הפכו תוך זמן קצר למובילת המימון בעולם היזמות.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים