שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » עיצוב הבית » הטרנדים המובילים בעיצוב חלל פינת האוכל לשנת 2023
עיצוב פנים
בפתחה של השנה האזרחית החדשה, אם התעורר בכם חשק לחולל מהפך ול"הפריד" את פינת האוכל משאר חדרי הבית, נוסחת הקסם לעיצוב מוצלח היא נוחות והרמוניה
פינות אוכל- מעצבת ליהי כהן קסולין | צילום: דנה מוטעי קרוצ'י

העיצוב הנורדי אוהב מאוד תאורה בהירה וחזקה, אז אם אתם יכולים למקם את פינת האוכל שלכם ליד הוויטרינה או  המרפסת – זה נהדר ואם לא, אל דאגה, תמיד יש פתרונות תאורה שמחקים היטב את התאורה הטבעית. מתחשק לכם לפזר אקססוריז מסביב או על שולחן האוכל? זכרו שהעיצוב הנורדי לא יכול להתקיים בלי פשטות, הרמוניה וניקיון עיצובי לכן הפיזור צריך להיות עדין מאוד.

מומחי זגה – חושפים את הטרנדים בעיצוב חלל פינות אוכל שילוו אותנו בשנה הקרובה:  

  • פינת אוכל בסגנון נורדי – ואם בעץ עסקינן, אז גם ב-2023 אפשר להגיד בוודאות שרומן האהבה עם סגנון העיצוב הנורדי ממשיך ואפילו צובר תאוצה. כדי להפוך את פינת האוכל לנורדית יותר, יש צורך בשולחן אוכל בעל קווי עיצוב עדינים ונקיים ולכיסאות אוכל דקיקים שמרופדים בבד כותנה או פשתן.
פינות אוכל אדריכליות תמר בלומנפלד ויהודית מור | צילום: שי גיל
  • הפרדה – הטרנד הבולט ביותר שמלווה אותנו כבר כמה שנים מדבר על הפרדת פינת האוכל מהמטבח… אומנם רבים מאתנו עדיין מעדיפים שפינת האוכל תישאר קרובה או אפילו בתוך המטבח, אבל היום האזור שבו פינת האוכל נמצאת זוכה לעצמאות עיצובית מלאה, כולל הרצפה והקירות הסמוכים.
  • כן, גם השנה כמה שיותר עץ – העץ, בכל מה שקשור לפינות אוכל, הוא חומר נצחי שמשתלב עם כל סגנון עיצוב ולכן הוא תמיד נשאר באופנה. אם הבית מעוצב בסגנון כפרי וכולל הרבה רהיטי עץ – שולחן אוכל בגוון טבעי, מוקף בכיסאות אוכל מרופדים בבד – זאת התשובה. שימו לב שהנוכחות של העץ לא מכבידה מדי על החלל. למשל, אם יש לכם פרקט מעץ, מומלץ לשים מתחת לשולחן האוכל שטיח בצבעוניות בהירה וגם לתלות מנורה משתלשת. שתי התוספות האלו יאירו את פינת האוכל ויפרידו אותה משאר חדרי הבית.
פינת אוכל מעצבת אולה בורוכוב רייכמן | צילום: מירב פלברג
  • לבן על לבן בקיר של פינת האוכל – לבן על לבן. לבן, לבן חם, שנהב, פנינה, קליפת ביצה וכל הגוונים הניואנסים שביניהם יוצרים אווירה מרגיעה ונעימה בפינת האוכל. השכבה ההרמונית של גוונים בהירים מתאימה גם לפינות אוכל בעיצוב מודרני וגם לפינות אוכל בעיצוב תעשייתי מסיבי יותר. על הקירות הבהירים אתם מוזמנים לתלות ציורי שחור לבן אבסטרקטיים.
  • ירוק- בין אם אתה אוהבים את פינת האוכל שלכם מודרנית, בוהמיינית או כפרית – הטרנד הירוק יוסיף עיניין – בסמוך לקירות הלבנים הניחו על מדפים או תלו צמחייה ירוקה שגם מוסיפה לרגיעה וגם מפריחה את ה"שממה" הלבנה. כל תוספת של עציצים היא מבורכת, אבל חשוב לא להפוך את פינת האוכל לג'ונגל פרוע.
שולחן פינת אוכל אטלנטה | צילום: סטודיו גולן
  • אקלקטיות משוחררת – החלל הקטן אך המשמעותי מאוד של פינת האוכל ששנים רבות זכה לניטרליות זהירה מצטרף כעת לטרנד האקלקטיות שמאפשר לשלב בין הבלתי אפשרי לאפשרי, בין אקזוטיקה לבין פריטי אוספים של  שנים. אפשר לפלפל את המראה עם צבעונית חזקה. מדובר על סגנון עיצוב שנועד לאמיצים ולנועזים, נראה אתכם שמים שטיח בצבע כחול טורקיז מתחת לשולחן האוכל, ומקיפים אותו בכיסאות אוכל בגוון כתמתם. תלו מדפים בקרבת שולחן האוכל ופזרו עליהם את החפצים שאתם הכי אוהבים. רוצים להתפרע עוד יותר? נסו לשלב פרטי וינטג' עם פרטי עיצוב מודרניים.

ומה דעתכם על צביעת קיר אחד בוורוד ואולי תתלו עליו כמה תמונות שיצחיקו את האורחים שלכם?

אל תשכחו, גם בהשתוללות יש חוקים ואי אפשר להגזים מדי. ההצלחה של הסגנון האקלקטי, תלויה    במינונים הנכונים אבל, אם תבחרו בשולחן אוכל בעל נוכחות "רזה" כמו למשל רגלי ברזל דקיקות או שולחן עם פלטת זכוכית, תוכלו להתפרע יותר עם כל מה שמסביב.

  • זהב וגלאם בכל פינה – אם אתם מחובבי העיצוב שמשדר יוקרה, בוודאי שמתם לב שיש זהב בכל מקום: צלחות, כוסות, סכו"ם, אגרטלים ואפילו כריות נוי. בזכות הטרנד המוזהב, תוכלו להכניס את הזהב המנצנץ גם לפינת האוכל. אין ספק שהזהב יעניק לפינת האוכל אלגנטיות יוקרתית והוא יכול להפוך כל ארוחה לנשף מהודר. תוספת של שנדליר זכוכית גדול שתלוי מעל שולחן האוכל שלכם תלך נפלא עם שולחן בעל נוכחות מסיבית ועם כיסאות אוכל מרופדים בבד דמוי עור.
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים