שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » הטיסה המסחרית הראשונה מקהיר נחתה בנתב"ג
היסטוריה
טיסות החברה יהיו במתכונת של 4 טיסות שבועיות בימים ראשון ושני (בשעות הבוקר) ובימי שלישי וחמישי (בערב). כאשר לפי דיווחים בחברה פועלים כי הן יהפכו ליומיות
מטוס של חברת איג'פט אייר | צילום: Vytautas Kielaitis, שאטרסטוק

הטיסה המסחרית הראשונה מקהיר לתל אביב נחתה הבוקר (א') בנמל התעופה בן גוריון. הטיסה של חברת התעופה הלאומית של מצרים, איג'פט אייר Egyptair, תפעיל החל מהיום טיסות ישירות מקהיר לישראל.

טיסות החברה יהיו במתכונת של 4 טיסות שבועיות בימים ראשון ושני (בשעות הבוקר) ובימי שלישי וחמישי (בערב). כאשר לפי דיווחים בחברה פועלים כי לפי הביקוש הטיסות יהפכו בעתיד להיות על בסיס יומי.

איג׳פט אייר חברה בברית חברות התעופה היוקרתית של סטאר אליאנס Star Aliance ומפעילה בימים אלה טיסות ליותר מ-80 יעדים ברחבי העולם. איג׳יפט אייר פועלת בשמה הנוכחי מאז שנת 1971, כאשר החברה נוסדה בשנת 1933.

כזכור, לפני משבר הקורונה מי שהפעילה טיסות ישירות בין ישראל למצרים, הייתה חברת התעופה המצרית אייר סיני, Air Sinai חברת בת של איג׳פט אייר.

טיסות החברה המצרית מישראל הותאמו בלוחות הזמנים ללוח טיסות ההמשך הרחב של איג׳פט אייר וזאת, כדי לאפשר לנוסעים מישראל ליהנות מרשת הטיסות הענפה של החברה המצרית ליעדי החברה הרבים לאפריקה, מזה״ת, יעדי המזרח, אירופה, ארה״ב וקנדה.

א׳יג׳פט אייר המשיכה לטוס גם בימי משבר הקורונה כאשר שדות התעופה במדינה היו סגורים רק בפרוץ המשבר בשנה שעברה. מצרים החזירה את טיסות הפנים והטיסות הבינלאומיות לאחר משבר הקורונה החל מ-1 ביולי, 2020.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים