שיתוף
תגובות
חדשות » דרמה: מתקפת סייבר במרכז הרפואי מעייני הישועה
המרכז הרפואי בבני ברק נאלץ להפסיק לקבל מטופלים חדשים והוא מפנה אותם לבתי חולים אחרים | הבוקר הוחלט שלא לקבל חולים למרפאות חוץ ולמכוני הדימות
המרכז הרפואי מעייני הישועה | צילום: Dr. Avishai Teicher Pikiwiki Israel

המרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק תחת מתקפת סייבר ומאז שעות הלילה (שני), נאלץ להפנות מטופלים חדשים לבתי חולים אחרים, כיוון שכל המערכות הטכנולוגיות במרכז הרפואי קרסו. בתי חולים בפתח תקווה ובתל אביב התבקשו לקבל אליהם את המטופלים של מעייני הישועה.

ממעיני הישועה נמסר כי "המרכז הרפואי "מעיני הישועה" מעדכן על אירוע סייבר מסוג כופרה, שפגע במערכות המחשוב המנהלתיות של בית החולים". "נכון לעכשיו, מדובר במערכות מנהלתיות בלבד וללא כל פגיעה בטיפול הרפואי ובמאושפזי המרכז". בהודעה שהועברה לעובדים נכתב שהמרכז הרפואי "עדיין בשלב בקרת נזקים ובדיקת משמעויות. כרגע כל העבודה ידנית". במהלך הבוקר, הודיעו כי הוחלט שלא לקבל חולים למרפאות חוץ ולמכוני הדימות בבית החולים. חולים שנמצאים במרכז הרפואי לא פונו למרכזים אחרים בשלב זה.

עוד מבחזית החדשות

משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי עודכנו במהלך הלילה על התקיפה. על פי הודעת המשרד, צוותיו וצוותי מערך הסייבר נמצאים בבית החולים ומסייעים בטיפול באירוע, בעוד עובדי בית החולים ממשיכים להעניק טיפול לחולים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים