שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דיווח: בדצמבר נדבקו בסין כ-250 מיליון אנשים בקורונה
בפגישה פנימית של ועדת הבריאות הלאומית של סין הוצגו הנתונים המדאיגים | אמינות המסמכים שדלפו טרם התבררה | זו ההתפרצות הגדולה ביותר של הנגיף בעולם עד כה
אנשי צוות קורונה | צילום: שאטרסטוק

על פי דיווח של סוכנות הידיעות בלובמברג, נדבקו כ-250 מיליון סינים בקורונה ב-20 הימים הראשונים של דצמבר, וזאת, לאחר הקלת הההגבלות שחלו במדינה במשך שלוש שנים. יש לציין כי הנתונים הודלפו ממסמכים של בכירי מערכת הבריאות הסינית.

אם הנתונים אכן נכונים, כ-18% מתושבי סין נדבקו בקורונה, שנחשבת להתפרצות הגדולה ביותר מתחילת המגפה. מספרים אלו הוצגו בפגישה פנימית של ועדת הבריאות הלאומית של סין, למרות זאת אמינות המסמך מוטלת בספק. 

עוד מבחזית החדשות

בתחילת החודש בעקבות הפגנות שפרצו במדינה, הכריזה סין על הקלות משמעותיות בחיוב הבידוד וצמצום של הבדיקות ההמוניות. ההנחיות החדשות כללו צמצום בבדיקות ה-PCR, והאפשרות לנדבקים וקרובי משפחתם לעבור את הבידוד בבית ולא במתקן ממשלתי. עד אז, אפילו זיהוי של מקרה חיובי בודד גרר בידוד של קהילות שלמות במשך שבועות.

פחות מיממה לפרוץ המחאות בגואנגז'ו, הסירו הרשויות בשבעה מחוזות את הסגר. מחוז אחד אף אפשר לפתוח את בתי הספר, המסעדות והעסקים.גם הערים צ'ונגצ'ינג וז'נגזאו הכריזו על הקלה במדיניות.

על פי דיווח בתקשורת הסינית, אמר סגן ראש הממשלה סון צ'ונלאן, שמפקח על מדיניות הקורונה, כי היכולת של הווירוס לגרום למחלה נחלש. לדבריו "המדינה מתמודדת עם מצב חדש ומשימות חדשות במניעת המגפה ושליטה על הווירוס בעודו נחלש, יותר אנשים מחוסנים והניסיון בהכלתו מצטבר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים