שיתוף
תגובות
חדשות » ג'נין: מטוס קרב חיסל חוליית מחבלים במסגד – תכננה להוציא פיגוע בהשראת הטבח בדרום
תיעוד
צה"ל ושב"כ הודיעו כי המחבלים, פעלו בתוך מסגד בעיר והפעילו בתוכו חמ"ל תת קרקעי | לראשונה מאז האינתיפאדה השנייה, מטוס קרב תקף ביו"ש
זו הפעם הראשונה שמטוס קרב מבצע תקיפה ביו"ש | צילום: רשתות ערביות

בפעולה משותפת של צה״ל ושב״כ הותקף הלילה (בין שבת לראשון) את תוואי טרור תת קרקעי במסגד 'אל אנאצרי' בעיר ג'נין; במסגד הייתה חוליית טרור של ארגון הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני שתכננה לבצע פיגוע בטווח הזמן המיידי. לפי הודעת צה״ל ושב״כ, כלי טיס של צה"ל תקף חוליית טרור של ארגון הטרור החמאס והגא"פ שהייתה אחראית על שורה של פיגועים שבוצעו בחודשים האחרונים ותכננה לבצע פיגוע נוסף בטווח הזמן המיידי.

תיעוד ההרס אחרי תקיפת צה"ל במסגד 'אל אנאצרי' | צילום: רשתות ערביות

השימוש של המחבלים במסגד כתשתית טרור | צילום: דובר צה"ל

הפעולה בוצעה, לאחר שהתקבל מידע מודיעיני לפיו המחבלים מתכננים להוציא לפועל פיגוע תופת. המסגד שימש את המחבלים כחמ"ל מבצעי לתכנון הפיגועים וכבסיס יציאה לביצועם. במהלך מבצע ״בית וגן״ מצאו כוחות צה״ל במסגד תשתיות טרור ואמצעי לחימה. 

עוד מבחזית החדשות

הפתח למנהרה במסגד בג'נין צילום דובר צה"ל | צילום: דובר צה"ל

לאחר הפעילות הלילה, התושבים קיבלו ככול הנראה, הודעה מהשב"כ שבה נאמר, כי "מדינת ישראל לא תאפשר פעולות טרור ממחנה הפליטים ג'נין נגד כוחותיה ואזרחיה. אנא התרחקו והרחיקו את ילדיכם מפעילות כזו". 

תיעוד ארכיון מהמסגד במהלך מבצע "בית וגן" | צילום: דובר צה"ל

הפיגוע האחרון שהחולית הטרור הוציאה לפועל, היה ההתקפה ב-14 באוקטובר סמוך לגדר ההפרדה, כשמחבלים פוצצו מטען על ידי הפעלה סלולרית על כוח צבאי שהגיע לנקודה. לא היו נפגעים. לאחרונה התקבל מידע מודיעיני ולפיו המחבלים מתכננים כאמור להוציא לפועל פיגוע תופת.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הגיע הזמן לומר בקול. אין דבר כזה לחסל את החמס. אפשר לחסל באופן מוגבל וזמני חמושים המזדהים כחמס. כל הסקרים בשנים האחרונות מוכיחים שהפלסטינאים תומכים ברובם בחמס, רוב השאר תומכים בפעולות מלחמתיות נגד ישראל. החמס ושאר ארגוני המחבלים צומח מהעם הוא לא הוצנח מהאוויר. נניח לפי התחזית הכי אופטימית שצה"ל יכבוש את כל עזה וינקה את המנהרות והמחילות וישמיד את כל המחבלים הגלויים המזדהים כחמס. מה אז? יתנו את השליטה לארגון לשחרור פלסטין (אש"ף) בראשו עומד אבו מאזן. ארגון זה כשמו כן הוא דבק במטרה לשחרר את פלסטין. ומה יקרה אז? הרוב המכריע התומך וממנו צומחים צבאות המחבלים יכנסו למדים של אש"ף ומשם ימשיכו את הג'יהאד. כבר עכשיו זה קורה. אש"ף יספק להם תחמושת בלתי מוגבלת, ובסיבוב הבא שאולי יהיה כבר תחת מטריה איראנית המחזיקה נשק אטומי, הפלסטינאים יחכו ליום פקודה עם פרוץ מלחמה חדשה (בשיתוף לבנון, סוריה, כמובן איראן, וכו') ויגיחו מאזורי הנוחות הנרחבים שלהם הפרוסים בכל רחבי הארץ: ג'נין, רמאלה, טול כארם, חברון, בית לחם, בית ג'אלה, קלאנדיה-עקב וכו' וכו', ביר נבאלא, כן גם כפר קאסם, מזרח ירושלים, יפו עכו, וכו' וכו' יחד עם עזה הגדולה בת למעלה מ – 2 מיליון תושבים. ישראל תהיה מאוד מוגבלת מוכתבת על ידי הזירה הבין לאומית עם ידיים קשורות ומחוייבות כביכול לחוקי מלחמה. החיות הנאציות יהיו חסינות מהגדרה זו כי ישראל במו ידיה חילקה בין חמס (=נאצים, דעאש) לבין העם הפלסטינאי ו"כוחות הביטחון" של הרשות. האמת חייבת להיאמר. אין פתרון לתסבוכת בה אנו נמצאים. בוודאי שאין כזה דבר לחסל את החמס על כל צורותיו ופרצופיו. זה לא קורה במקרה, זה נעשה על פי תוכנית אלוקית שמנתבת את כולנו להגיע להכרה כי רק השם יכול להציל אותנו. אפשר להשתדל (פגיעה כעת בחמושים מהחמס אולי מסוגלת להביא הרתעה לזמן מוגבל אם העסק לא יסתבך ויאבד שליטה) אבל אין פתרון בדרך הטבע! זה הזמן להגיע להכרה כי רק לימוד התורה של בחורי הישיבות, האברכים ותינוקות של בית רבן יחד עם התפילות וקיום המצוות יכולים לשמור ולהציל. מי שבועט בהכרה הזו מסכן את עם ישראל בסכנה איומה לא פחות משנות השעה השם ישמור ויציל!

    1. כ"כ נכון
      אנחנו מתעסקים עם האויבים שלנו
      ולא עם עם רגיל שנתון תחת שבי חמאס הם יקימו ארגונים חדשים כמו שקם חמאס יקום משהו אחר חס ושלום רק ה' ישמור עלינו יביא את המשיח ויגאל אותנו גאולה שלימה אמן!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים