שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גלגלי הצדק: תלונה הוגשה נגד היועמ"שית "הסיתה לעבירות פליליות"
תלונה הוגשה נגד היועמ"שית בטענה שבמהלך ישיבת הממשלה הסיתה את המוחים נגד הרפורמה לבצע עבירות על החוק "פעלה בניגוד לחוק העונשין"
המפגינים באיילון | צילום: דוברות המשטרה

תלונה הוגשה היום (חמישי) נגד היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, על ידי עורך דין פרץ רצון, בטענה שבמהלך ישיבת הממשלה בתחילת השבוע הסיתה את המוחים נגד הרפורמה המשפטית, שיבצעו עבירות פליליות.

לטענת עורך דין רצון, "היועמ"שית בדבריה הסיתה את ציבור המוחים לביצוע עבירות פליליות וקיימת זיקה וקשר סיבתי בין דבריה לבין העבירות שבוצעו בפועל כמפורט". עוד כתב עורך הדין כי "במהלך דיון בישיבת הממשלה מ- 9.7.23 התבטאה ה יועמ"שית גב' גלי בהרב מיארה באומרה שאין מחאה אפקטיבית בלי הטרדה והפרעה לסדר הציבורי".

עוד מבחזית החדשות

בנוסף, כתב רצון "מספר ימים קודם לכן התייחסה הגב' מיארה למחאות מתנגדי הרפורמה המשפטית ואמרה שאפשר לחסום את נתב"ג ואפשר מידי פעם לחסום כבישים". "דבריה של הגב' מיארה גרמו לכך ש ב- 11.7.23 משתתפי המחאה חסמו כבישים ברחבי הארץ תוך הנחת חפצים והבערת עצים , חסמו את נתב"ג, לא נשמעו להוראות השוטרים ובכך סיכנו חיי אדם בכלל ובפרט בנתיב תחבורה ציבורי".

את מכתבו חתם רצון בבקשה לזמן את היועצת המשפטית לחקירה: "לאור העובדה כי הגב' מיארה פעלה בניגוד לחוק העונשין ובניגוד להנחיות היועמ"ש והסיתה לביצוע עבירות אלימות, אבקש לזמנה לחקירה בכפוף לחוק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים