שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » בשורה לנהגים: הנסיעה בנת"צ בכביש 1 תתאפשר לנהג ונוסע אחד
השרה מירי רגב הודיעה כי החל מיום ראשון תותר הנסיעה בנת"צ לשני נוסעים ומעלה במקום שלושה ומעלה כפי שהיה עד עכשיו, כדי "למקסם את קיבולת הנתיב בזכות שינוי זה"
פקק תנועה | צילום: MarkMark, שאטרסטוק

שרת התחבורה מירי רגב ממשיכה ברפורמה בנתיבי התחבורה הציבורית. היום (ראשון) הודיעה השרה כי הנסיעה בנתיב התחבורה הציבורית בכביש 1 לירושלים תותר לנהג ונוסע אחד בלבד, במקום 3 ומעלה כפי שהיה עד היום. הפיילוט ייצא לדרך ביום ראשון הקרוב (5 בפברואר), בקטע שבין מחלף דניאל למחלף הראל.

החלטת שרת התחבורה התקבלה לאחר שהצוות המקצועי במשרד הציג בפניה עבודת מטה מקיפה שערך בהתאם לבקשתה, ובמסגרתו בחנה את תפוסתו של הנתיב בכביש 1 לירושלים, בקטע שבין מחלף דניאל למחלף הראל והשפעותיו על התנועה בכלל הנתיבים.

עוד מבחזית החדשות

מהנתונים עלה כי בנתיב הקיים נוסעים היום בשעות הפעילות של "נתיב פלוס" כ-130 אוטובוסים בשעה ועוד כ-300 כלי רכב פרטיים (3+). ניתוח נתונים מקצועי שנעשה במשרד קבע כי ניתן למקסם את קיבולת הנתיב, בזכות הפיכתו לנתיב 2+, שיאפשר להוסיף עוד כ-500 כלי רכב בשעה.

עוד הנחתה השרה להרחיב את ההסברה לנהגים אודות שעות הפעילות של "נתיב פלוס" ולהדגיש כי הנתיב מותר לשימוש לכלל משתמשי הדרך מהשעה 09:30 בבוקר ועד 06:30 בבוקר שלמחרת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים