שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » בשורה לחולי סרטן בצפון הארץ: נחנך מכשיר מתקדם לאבחון גידולים סרטניים
ד"ר סרגיי ביקוב, מנהל המכון לרפואה גרעינית במרכז: ״מדובר במכשיר המתקדם והחדשני ביותר שקיים היום בעולם" | המכשיר יופעל במסגרת המרכז האונקולוגי "בית שולמית"
מכשיר פט-סיטי חדש נחנך במרכז הרפואי העמק | צילום: מרכז רפואי העמק

מכשיר מתקדם לאבחון גידולים סרטניים נחנך אתמול בערב (רביעי) במרכז הרפואי העמק בעפולה. המכשיר נחנך במעמד יו"ר דירקטוריון כללית וראשי הרשויות בצפון ומהווה בשורה של ממש לחולים הזקוקים לכך באזור הצפון. מכשיר הפט-סיטי יפעל במסגרת המרכז האונקולוגי המוביל מרכז הסרטן "בית שולמית".

דר' סרגיי ביקוב, מנהל המכון לרפואה גרעינית במרכז הרפואי העמק אמר כי "מדובר במכשיר המתקדם והחדשני ביותר שקיים היום בעולם".  "מכשיר הפט-סיטי משלב בתוכו שתי בדיקות מתקדמות שמשמשות אותנו בעיקר לאבחון גידולים סרטניים ומחלות נדירות ומורכבות של המוח ושל הלב, וזהו הסטנדרט הגבוה ביותר שקיים בתחום הדימות הרפואי של מחלות אלה".

עוד מבחזית החדשות

מנהל המרכז הרפואי, דר' מאור ממן אמר בטקס  כי "יחידת הפט-סיטי היא שלב חשוב מאוד והכרחי בתכנית גדולה יותר, להקמת המרכז האונקולוגי". "כבר היום במרכז העמק קיימות יכולות משמעותיות בתחום האונקולוגיה. פתחנו לאחרונה יחידת אשפוז לחולים אונקולוגיים וכעת עם פתיחת היחידה צמצמנו את הצורך של חולים מהאזור לחפש פתרונות במקומות מרוחקים. החולים יוכלו לקבל כאן את המענה המלא".

ממלא מקום מנכ"ל כללית אלי כהן אמר כי "קצב הפיתוח משנה את פני בית החולים ואת מציאות הרפואה בצפון, ומשפר את איכות החיים של כחצי מיליון תושבים המתגוררים בצפון". דר' אורלי וויינשטיין, סמנכ"לית וראש חטיבת בתי החולים של כללית אמר בטקס כי  "העמק" יגדל ויהפוך למעצמה רפואית לא רק של הצפון אלא ברמת המדינה. כניסת המכשיר הפט-סיטי הוא חלק חשוב בתכנית פתיחת בית חולים אונקולוגי ב"העמק" בסוף השנה, שיהיה מרכז גדול ומפותח מאד, מהמצוינים שיש בישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים