שיתוף
תגובות
חדשות » אנטישמיות בתל אביב: העיריה שללה מ"ראש יהודי" את ההיתר לקיים אירועים בסוכות
לטענת העירייה "אין שום סיבה להאמין שבאירועי הסוכות שאותם הם מתכננים התנהלותם תהיה אחרת" | הציונות הדתית: "רון חולדאי מנסה לקושש קולות"
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי | צילום: עיריית תל אביב

עיריית תל אביב-יפו שיגרה היום (חמישי) מכתב ובו היא הודיעה על ביטול ההיתרים שניתנו לעמותת "ראש יהודי" לקיים אירועים במרחב הציבורי בחג הסוכות. זאת, לנוכח הפרת הנחיות העירייה והחלטת בית המשפט על ידי אנשי העמותה בערב יום הכיפורים. במסגרת ביטול ההיתרים, יהיה אסור לארגון "ראש יהודי" להקים סוכה ברחבת זמנהוף שתוכננה ביום ראשון, וכן קיום הקפות שניות בכיכר דיזנגוף בעוד כשבוע. לאחר ההחלטה, הארגון הודיע כי יעתור נגד ההחלטה: "אנחנו לא ניתן לשקר לנצח, העירייה נתנה היום פרס לעבריינות ולאלימות".

"היום נערך לנו "שימוע" בעירייה" כתב הארגון "לצערנו עיריית תל אביב נכנעה לתכתיבים של השוליים הקיצוניים שהגיעו להפריע ולשבש, בהצלחה רבה לצערנו, את תפילת יום הכיפורים. הדגשנו במהלך השבוע ואנחנו מדגישים גם עכשיו: לא עברנו על החוק, נקודה".

עוד מבחזית החדשות

מכתב ביטול ההיתרים ניתן לעמותה לאחר שימוע שהתקיים בעניין, בשל הפרתה את תנאי ההיתר שניתן לה לתפילות יום הכיפורים בכיכר דיזינגוף על ידי הצבת במה ללא היתר נדרש ושימוש באמצעים פיזיים להפרדה מגדרית בניגוד למדיניות העירייה.

ההחלטה של העירייה הגיעה לאחר שהודיעה לארגון "ראש יהודי" על בחינה מחדש של קיום שלושה אירועי תפילה של הארגון בסוכות ושמחת תורה בעקבות האירועים החריגים בערב החג. במכתב ששיגרה העירייה, היא טענה שהארגון הפר את הצו של העירייה ביום כיפור.

בהודעה שפרסמה עיריית תל אביב-יפו, היא טענה כי "האירוע של "ראש יהודי" ביום הכיפורים בכיכר דיזינגוף הפך מאירוע תפילה לאירוע מבזה של ריחוק והדגשת השונה, ושל הפרת סדר ציבורי משמעותית שכמעט והתפתחה לתגרה המונית".

"עמותת "ראש יהודי" הכחישה שהיא עשתה אירוע בהפרדה, ולא הצרה על התנהלותה או לקחה עליה אחריות", נכתב בהודעת העירייה. "אין שום סיבה להאמין שבאירועי הסוכות אותם הם מתכננים התנהלותם תהיה אחרת. ואם לא די בכך, קיים חשש ממשי כי המשך קיום אירועי חגי תשרי מטעם "ראש יהודי", בפרט בכיכר דיזינגוף, בתקופה הקרובה, יביא להתלקחות נוספת, אשר תחולל שוב הפרות סדר ציבורי בעיר".

עוד מבחזית החדשות

הציונות הדתית מיהרה להגיב ותקפה את עיריית תל אביב" "רון חולדאי שמתרסק בבחירות מנסה לקושש קולות על הגב של עשרות אלפי התושבים הדתיים, המסורתיים והחילונים שמכבדים את מסורת ישראל וחיים בתל אביב. בשם הפלורליזם הוא פועל באופן טוטליטרי צבוע, אלים, דורסני, משתיק ונוטף שקר. אבל בסופו של יום האמת, השפיות והרוב ינצחו את הטרלול והשקר. אנו מחזקים את ראשי ופעילי ראש יהודי. תמשיכו להרבות אור ואהבה וזה ינצח את החושך והשנאה".

מנגד, יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי בירכה: כבוד גדול לראש עיריית תל אביב רון חולדאי, שבולם את הטרלול של ארגון "ראש יהודי" והעומד בראשו. הגיע הזמן להיאבק במפעל ההדתה ובזרועות שלהם, הגרעיניים התורניים שכל מטרתם היא השתלטות שנועדה לשנות את האופי הליברלי של מדינת ישראל והכל ב"מתק שפתיים" מזויף".

הצטרפו ועקבו אחר

7 תגובות

  1. כל אלו שהגיבו בצורה מכוערת בהמשך, האם אתם באמת מבינים מה ראש יהודי רוצים??? להפוך את כולנו לדוסים , ולחיות במדינת הלכה……. זה מה שאתם רוצים???? בטוח שלא, אז להתלהם על ראש העיר או לכתוב מילים קשות על הציבור שמתנגד להדתה הזו , זו הבעת מחאה והתנגדות למה שמכריחים ודורשים מאיתנו … אנו לא מפריעים לכם להתפלל בבתי הכנסת בהפרדה….. אל תפריעו לנו להתפלל במרחב הציבורי בחוץ עם כל המשפחות שלנו ביחד … זה הכל , מה כל כך נורא בזה ??? אתם בראש יהודי לא תתקנו אותנו ולא תלמדו אותנו מה זו תפילה , ומהי היהדות….

    1. בילבול במוח – תכל'ס קבוצה של אנטי ליברליים, אנטי דמוקרטיים ואנטי כל דבר שהוא לא יהודי, עם כוונות של השתלטות על המרחב הציבורי והנפשי החליטו שעושים מה שהם רוצים תוך זלזול עמוק כלפי האחר מתוך ראיה אגוצנטרית שהצדק עמם. זה כל הסיפור. כל השאר תירוצים והסברים.

  2. תתביישו. עלילות דם נגד יהודים משכילים. והכל בשביל בצע כסף.

    קמפיין ציני של זעירא. האיש עשה פרובוקציה בכוונה בשביל קמפיין מימון תרומות שלו. המצפון שלו לא מכוייל. בעבר עשה פרסום לפרוייקט נדלן בו צחק על מזרחים.

    והנה. גייס כבר מעל מיליון שקלים בשביל הקמפיין הבא.

    הלוואי עליי.. לפרק את העם ולהרוויח מיליון שקלים.

    כנראה אני טיפש שעובד קשה ומשלם מיסים. עדיף להיות טרול "יהודי" מאשר משכיל יהודי.

  3. כותרת לא נכונה שמשדרת מלחמת אזרחים. מדוע הכותרת שגויה? כי העיריה אינה סוגרת שום אירוע של חב"ד וצוהר. נוסף על-כך: חב"ד וצוהר קיימו ביום כיפור תפילות ציבוריות, עם מקומות הפרדה לנשים וגברים, וכלום לא קרה.
    מדוע ההבדל? בגלל ש"ראש יהודי" מייצג בעיני התל אביבים – את סמוטריץ, בן גביר והרב לוונטאל שמשנתם אינה ליברלית ואף נלחמים פוליטית וכוחנית נגד הליברליות – לא משנה כעת אם זה נכון או לא, אבל כך חושבים. היות שתפקיד העיריה היא בין היתר לשמור על שקט בין האזרחים וניסיון יום כיפור לימד, שרוב הסיכויים שבכל ארוע של ראש יהודי במרחב ציבורי יהיו עימותים, אז לקחה העיריה את הרשיונות של ראש יהודי בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים