שיתוף
תגובות
לאישה » אם את כבר מתאפרת – תלמדי לאהוב
עמדת טיפוח
הלקוחה שישבה בסדנה נראתה כל כך סובלת עד שמעין לא הבינה מדוע היא הגיעה • לאחר ששיתפה מה עומד מאחורי הנוכחות בסדנת איפור, עלו מחשבות על כוונות בזמן האיפור
מראת איפור | צילום: New Africa, שאטרסטוק

שלום לכן קוראות יקרות

הפעם אני רוצה לספר לכן על לקוחה מיוחדת שלי. מה היה כל כך מיוחד בלקוחה הזו? שהיא לא אהבה איפור כלל! מספר דקות לאחר שהתחלתי במלאכת לימוד האיפור, שאלתי בעדינות כמובן, מה הסיפור שלה ובשביל מה היא הגיעה ללמוד איפור אם היא שונאת את זה? נכנסתי לעניין, כי היה נראה שיש לה סלידה מכל מוצר איפור שהנחנו יחד על הפנים שלה.

היא הסבירה לי מדוע הטריחה את עצמה להגיע לסדנה. במקצועה היא שחקנית. כאן חשוב לי לעצור רגע ולציין שסדנת האיפור הספציפית הזו נסגרה דרך גורם שלישי. אצל הלקוחות האישיות שלי אני מבררת מראש בדיוק מה הן רוצות ולמה הן מצפות, הרבה לפני שהן באות אלי ואגלה לכן בסוד שאני מנפנפת לפעמים סוגים שונים של לקוחות, כמו זו שאני מספרת לכן עליה, מסיבה פשוטה: לגרום למישהו לעשות משהו שהוא לא אוהב – זו הוצאת אנרגיה לשווא שלא כלולה בתשלום הרגיל שלי.

נחזור ללקוחה המקסימה. משחק זהו מקצוע שמתבסס הרבה על רושם חיצוני. היא הרגישה שחסר לה ידע וחיפשה סדנת איפור. יש לה מזל שהיא נפלה עלי. היא לא רצתה ללמוד להתאפר באופן מקצועי יותר לעצמה, היא פשוט הייתה חייבת את זה לעבודה שלה.

ואני שואלת, אם נחשוב על זה בהגיון, אם את מתכוונת לעשות את זה כל יום למשך שארית חייך, לעמוד מול המראה בין 5-20 דקות ביום ולצבוע לעצמך את הפנים, מדוע שלא תלמדי כבר לאהוב את זה? קני לעצמך מוצרי איפור שמעוצבים כמו שאת אוהבת, מברשות נוחות, עצבי לך מקום חמוד עם תאורה ומראות בבית שייתן לך הרגשה טובה ותלמדי לאהוב את זה! דבר נוסף שהיה לי עצוב לראות ולשמוע ממנה, שהיא לא אהבה את הקמטים שהיו לה בגילה היחסית מתקדם, שזה מובן וברמה שהיא גם לא יכלה להסתכל לעצמה על הפנים. היא האשימה את הנפילה הטבעית של אזור הלחיים.

תגידו, למה אנחנו כל כך עצובות על כל קמטוט הבעה החל מגיל 18? הרווחנו אותם ביושר כשעבדנו/שפרנסנו/גידלנו ילדים/היינו נשים טובות לבעלים שלנו/למדנו לבגרויות ולמבחני חוץ.

אתן יודעות מה? גם אם לא עשינו שום דבר מזה, גם לחיות היום זה לא קל. לכל אחד ואחת יש את השק שלהם להתמודד ומגיע לנו להעריך את עצמינו, ואם אנחנו לא יודעות איך, זה משהו שצריך להוסיף לרשימת ה'ללמוד דחוף'.

ואתן יודעות עוד משהו? אני חושבת שאם אישה מגיעה לרמה כזו שהיא לא מסתכלת על עצמה במראה, שתנסה לטפל בזה באופן רגשי ואם לא, שתרוץ לעשות בוטוקס או חומצה או מה שלא מציעים היום. בשביל מה לסבול? כמובן שאני לא תומכת בזה, אבל מי שצריכה את זה, פשוט צריכה…

ובואו נסגור את הטור בנימה חיובית ועליזה כרגיל. בואו להתאפר אצלי, ניתוח פלסטי אצל המומחית, מושלם ומחמיא, בלי סיכונים ותוך רגע.

נהנית והתחברת? רוצה סרטוני איפור שלי? מחכה לך במייל שלי [email protected]

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים