שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אם אין מים תשתו יין: מיליוני ליטרים של יין אדום נשפכו ברחובות פורטוגל
תיעוד ביזארי
פיצוץ בשני מכלי יין גדולים במזקקה מקומית במדינה גרמו לכמעט 2.5 מיליון ליטרים להישפך במורד הרחובות בעיירה הררית, וגרמו נזק
תגיות: ,
יקב, אילוסטרציה | צילום: יקבי אביבים

אירוע דרמטי וחריג התרחש השבוע בפורטוגל, כאשר מיליוני ליטרים של יין אדום נשפכו במורדות הרחובות בעיירה הררית קטנה. כמעט 2.5 מיליון ליטרים זרמו במורדות העיירה סאו לורנסו דה באירו לאחר ששני מכלי יין גדולים התפוצצו.

יין זורם ברחובות העיירה | צילום: רשתות

האירוע אירע במזקקה מקומית בשם לווירה שבה אוחסן היין. מתיעוד שהופץ ברשת ניתן לראות את כמויות היין האדירות נשפכות במורד הרחובות. הסרטון הפך לוויראלי בכל רחבי העולם. כ-2,000 איש חיים בעיירה, ולמעט נזק חומרי לא היו נפגעים בנפש.

עוד מבחזית החדשות

על פי הדיווחים, נזק נגרם למרחב הציבורי בעיר ולכמה בתים, והיין חדר גם לאחד ממרתפי הבתים המקומיים. כוחות חירום מקומיים פעלו במשך זמן ארוך כדי למנוע מזרם היין הגדול להישפך לנהר סרטימה (Certima) הסמוך.

מזקקת לווירה פרסמה הודעת התנצלות רשמית בפני כל תושבי העיירה, והבטיחה לקבל אחריות על עלויות תיקון הנזקים. "אנו מקבלים אחריות מלאה לכל העלויות הכרוכות בניקיון ותיקון הנזק, ושכרנו צוותים שיעשו זאת מיידית. אנו מחויבים לפתור את זה בהקדם האפשרי". בהודעה הרשמית נמסר כי צוותים מיוחדים צפויים להעניק טיפול מיוחד לאדמה המקומית שנספגה בכמויות גדולות של יין.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים