שיתוף
תגובות
חדשות » אלביט זכתה בחוזה בשווי 71 מיליון דולר עם משרד ההגנה הבריטי
אלביט זכתה בחוזה לאספקה ותחזוקה של סימולטורים עבור טנקים ונגמ"שים של משרד ההגנה הבריטי | שווי החוזה 71 מיליון דולר
אלביט מערכות | צילום: יח"צ

חברת הבת אלביט מערכות בריטניה זכתה בחוזה עם משרד ההגנה הבריטי בשווי 71 מיליון דולר לאספקת סימולטורים לטנק המערכה המתקדם "צ'אלנג'ר 3" ולנגמ"ש החדיש "בוקסר". ההתקשרות תהיה למשך שלוש שנים בתוספת תשע שנות תחזוקה ותפעול מבצעי.

מדובר בזכייה ראשונה של אלביט עם חיל השריון של הצבא הבריטי. לפני כן זכתה בפרויקט לאספקת מרכזי אימון לחיל השריון של צה"ל בשווי 107 מיליון דולר.

עוד מבחזית החדשות

מרכזי האימון שיסופקו לצבא הבריטי יכללו סימולטורים עם שילוב של תאים מדמי מציאות ברזולוציה גבוהה וכן מאמנים טקטיים המשלבים מודלי אמל"ח זהים למקור. מרכזי האימון יאפשרו אימון פרטני ואימון בהתמודדות עם אתגרי הלחימה העכשוויים.

מערכת ניהול האימון והסימולציה שתסופק על ידי אלביט, תאפשר יכולת אימון בין סוגי פלטפורמות שונןת. המערכת תאפשר קישוריות בין מאמנים ויכולות מתקדמות ללמידה ותחקור. המערכת תיבנה בצורה שתאפשר בעתיד קליטה של פלטפורמות נוספות בצבא הבריטי.

יורם שמואלי, מנכ"ל אלביט מערכות כלי טיס מסר כי: "אלביט מערכות גאה להעניק לצבא הבריטי יכולות אימון שיגבירו את המוכנות ללוחמה של צוותי שריון. החוזה מחזק ומבליט את מעמדנו המוביל כספקית מערכות לאימון משימתי מתקדם בארץ ובעולם"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים