שיתוף
תגובות
דעות » איפור בקיץ: כך תעשי את זה נכון
מדריך
בחום אימים שכזה אני לא יכולה לחשוב על נושא יותר טוב מאשר הקשר בין שמש לקוסמטיקה ואיפור • הכנתי לכן מספר טיפים למייקאפ נכון בקיץ, גם אם אתן נדרשות למרוח קרם הגנה מקרני השמש
איפור - תמונת אילוסטרציה | צילום: nazarovsergey, שאטרסטוק

לא כתבתי לכן בשבוע האחרון כיון שהמחשב המסכן שלי גם תפס חום והיה זקוק להחייאה וטיפול אינטנסיבי ונבצר ממני להשתמש בו כמה ימים טובים. אני מקווה שכולכן דואגות להימצא תחת קורת גג ממוזגת או מאווררת כראוי ושותות ומשקות לעדרים המון מים, עם עדיפות גדולה לקרים.

בחום אימים שכזה אני לא יכולה לחשוב על נושא יותר טוב מאשר הקשר בין שמש לקוסמטיקה ואיפור.

כולנו יודעות ששמש מזיקה, מקמטת, מזקינת עור, יוצרת נמשים כתמים ופיגמנטציות (ובייחוד אחרי כל סוגי הורדת שיער) לטווח הקצר ודברים יותר גרועים לטווח הארוך. מצד שני, כשאנחנו חושבות איך להפטר מכל זה בעזרת קרם הגנה יש המון אפשרויות שונות ואפשר בקלות לאבד את הצפון ולהתבלבל.

בנוסף לכך שאנחנו מורחות (כל מי שקצת משקיעה וכבר לא בת 18…) קרם עיניים, סרום, (יש המהדרות גם בסרום עיניים) קרם לחות ופריימר (פחות ליום יום), נוסף עכשיו גם קרם הגנה?! אזלפני שתחליטי שזה לא באמת חשוב ותעיפי את כל העניין אני כאן כדי להגיד לך שאני ממש מבינה אותך – ויש לי גם כמה פתרונות.

נתחיל במידע הקליט יותר. המיקום של הקרם הגנה בין שאר החומרים, הוא אחרי הלחויות ולפני הפריימר. בין הלחויות לפריימר ולמייקאפ חשוב מאוד לחכות עד שהחומרים יספיקו להיספג ולא יפריעו לעמידות המייקאפ.

דבר נוסף שחשוב מאוד לעמידות המייקאפ הוא שקרם ההגנה יהיה מותאם לאיפור. הבעיה בהרבה קרמים הגנה נפוצים היא שהם לבנים, כבדים ושומניים מידי, ואם לא מחכים מספיק הם יכולים לפרק מיידית את המייקאפ ולא לתת לו להיתפס על העור.

הפתרון הוא לקנות מוצר איכותי וטוב שמתאים לאיפור שגם ירגיש לכן הרבה יותר כיפי וקליל, או שתנסו אישית בעצמכן את המוצר המושלם שיתאים לכן, כמו בכל דבר-לא מה שיתאים לאחת מתאים לאחרת.

דרכים יצירתיות לקיצור התהליך לנשים עסוקות:

לשים לחות רצינית וטובה בלילה לאחר ניקיון העור, ואז בבוקר העור כבר מוכן לקרם הגנה ולאיפור. אני ממליצה על ניקוי עדין במים משאריות לכלוך ללא סבון כדי לא להרוס את הלחות לפני האיפור.
ישנם חומרים שעושים כמה פעולות בו זמנית כמו ביבי קרים שגם נותן לחות וכיסוי קליל ומקדם הגנה. ישנם פריימרים שהם גם מכינים את העור לאיפור וגם מכילים מקדם הגנה גבוה. ישנם גם מייקאפים עם מקדם הגנה טוב ועולים בהתאם.
יש גם פודרה ייעודית להגנה מהשמש, פחות מוכרת ולא ניסיתי באופן אישי, אבל נשמעת שיכולה להקל פלאים בזמן ההמתנה.
מקווה שהארתי קצת את הדרך לפתרון שלך ונתתי קצת נושאים לחשיבה.

מחכה לשמוע את התגובות, ההארות והשאלות שלך: [email protected]

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים