שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך לבחור נכון אולם אירועים בפתח תקווה?
בחירת אולם
בקרוב יש לכם אירוע והשמחה ממש גדולה. אתם רוצים לחגוג באולם אירועים ולא יודעים איך לבחור אותו?
אולם אירועים | צילום: FREEPIK

הכנו עבורכם רשימה של דברים פשוטים שניתן לבדוק וכך לבחור האולם הנכון עבורכם.

תאריכים פנויים

הדרך הפשוטה והטובה לעשות סינון נכון של אולם אירועים בפתח תקווה היא קודם כל התאריך. בחרו שלושה תאריכים שנוחים לכם וחפשו את האולם שמציע לכם את התאריכים האלו. אולמות שהתאריך לא קיים או תפוס, ירדו מידית מהרשימה. כעת תהיה לכם רשימה מצומצמת של אולמות לבדיקה.

בדיקת מראה האולם

הדבר הבא שחשוב לבדוק הוא מראה האולם. בתחילה מומלץ לראות תמונות ולהחליט האם מדובר במראה שמוצא חן בעיניכם. אם כן, מצוין, זה הזמן ללכת ולראות את האולם מבפנים, אם לא, רצוי לוותר על הנסיעה. אפשר לומר שזהו כלי סינון נוסף בדרך. זהו כלי חשוב מאוד, שכן, אין טעם לנסוע לאולמות שמראש לא אהבתם את המראה שלהם והעיצוב. תמיד מומלץ ללכת למקומות שהכי אהבתם או שהכי דיברו אליכם. 

מה לבדוק כאשר מגיעים לאולם?

הדרך הכי טובה לבדוק אולם היא להגיע בזמן אירוע. אירוע הוא הזמן שבו תוכלו לבדוק איך האולם נוהג כאשר הוא נמצא בפעילות. איך הניקיון באזור השירותים? האם הצלחות והסכו"ם נקיים? האם צוות המלצרים נוהגים בצורה אדיבה אל האורחים. את כל אלו תוכלו לבדוק ולבחון בזמן אירוע שמתרחש בפועל. 

מחיר

בסוף, לאחר שראיתם 2-3 אולמות שאתם מרוצים מהם, כעת יהיה עליכם לסגור את המחיר. ברוב האולמות המחיר נקבע לפי מנה. יש אולמות שבהם אין לאולם מטבח והוא מתבסס על קייטרינג  מתחלף. אולמות אלו ייקחו מכם סכום מסוים על השכרת המקום לערב אחד. את החישוב שלכם אתם צריכים לעשות לפי ראש. כלומר, סכמו את כל העלויות יחד לסכום אחד וחלקו בכמות האורחים שלכם. בצורה כזו תוכלו לדעת כמה כסף יעלה לכם כל האירוע. 

אדיבות ושירות

עוד דבר שמאוד חשוב כאשר סוגרים אולם הוא השירות והאדיבות של צוות האולם. בדקו גם את מנהלי האולם, מנהל האירוע וצוות המלצרים. וודאו שמדובר באנשים אדיבים שינהגו כך גם כלפי האורחים שלכם. 

לסיכום, כאשר מחפשים אולם אירועים, יש המון פרמטרים חשובים שיש לשים לב אליהם לפני בחירת האולם. שימו לב לכל פרט ופרט לפני שאתם סוגרים ונותנים צ'קים. יש לכך חשיבות גדולה כי בכל זאת זה אירוע של פעם בחיים. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים