שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » רב העיר בני ברק בשיחת חיזוק ב'אהל שרה': הדרך הנכונה להתמודדות – איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק
על רק המצב הקשה השורר בארצינו והפעילות המרגשת, רב העיר בני ברק הגרחי"א לנדא מסר שיחת חיזוק בפני הצוות ומשפחות החניכים
רב העיר בני ברק הגרחי"א לנדא | צילום: דוברות

על רקע התמשכות המלחמה, והשיבושים במערך החינוך המיוחד. ערך רבה של בני ברק הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא שיחת חיזוק לצוות של אהל שרה ולהורי החניכים והדיירים. הורים לילדים מיוחדים ומשפחות עם בוגרים עם מוגבלות חווים קשיים מיוחדים מהמצב הבטחוני, המייצר חרדות ולחצים נפשיים חריגים.

בשיחת החיזוק המיוחדת התייחס רב העיר להתמסרותם בכל נפשם ומאודם למען הנשמות היקרות שניתנו להם כפיקדון. "הדרך הנכונה להתמודדות טובה היא בהתאם לפסוק איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק", אמר הגרחי"א לנדא.

"כמו שאתם מכירים מההתמודדות הפרטית שלכם, אין לנו יכולת לחשב חשבונות שמים ולהבין את הכוונה העליונה. ובכל זאת, גם במצב כזה אנחנו צריכים לחפש את ההיבט החיובי: ההרגשה שכולנו אחים, כולנו רעים ואוהבים. כאבו של אח, כאבו של יהודי אחר. גם אם אני לא מכיר אותו, הוא לא מהקהילה שלי. הוא לא מהציבור שלי. בהרגשה הזו של האחווה והאחדות הגדולה. שהיא חוצה את כל המגזרים בלי שום מחיצות. היא מעוררת רחמים למעלה", חיזק הרב לנדא את ההורים והצוות המסור ב'אהל שרה'.

עוד מבחזית החדשות

שיחת החיזוק המעצימה שנשא רבה של בני ברק, התקיימה כחלק מפעילות תוכן וסיוע שערכה הנהלת אהל שרה להורים ולצוות. בנוסף לדבריו של הרב לנדא, אמנים חסידיים מוכרים חיזקו את המשפחות והחניכים עם קטעים מוזיקליים מיוחדים ודברי עידוד. הרב אליהו מושקוביץ שעמד בקשר עם גדולי כוכבי המוזיקה החסידית, סייע בהבאת דברי עידוד ושמחה מהזמרים הגדולים בתעשיית המוזיקה החסידית

"הדרך הטובה והחזקה להתמודד עם הפחד, זה לחזק את האמונה ולעורר את האכפתיות לזולת", אומרת מנהלת אהל שרה הגברת מלכה ויינברג. "דבריו של רב העיר הרב לנדא עודדו את רוח הצוות וההורים שהתרגשו לקבל את המילים החמות והתמיכה הרוחנית. גם קטעי המוזיקה והברכות של האמנים החסידיים התקבלו בשמחה רבה אצל ההורים ובמיוחד אצל החניכים שמאוד מחוברים למוזיקה ביום יום ובפרט בעתות מצוקה וחרדה"

מערך החינוך של אהל שרה החל לפעול מחדש שוב בימים אלו במתכונת באישור פיקוד העורף לאחר שבשבועיים הראשונים למלחמה לא פעל כלל וצוות בתי הספר שלח חיזוקים ופעילויות מיוחדות לתלמידים.

הצטרפו ועקבו אחר
עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים