אל על מדווחת על הפסד של 80 מיליון דולר ברבעון השני של 2021, לעומת כ-104 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. במחצית השנה ההפסד הנקי ירד ל-166 מיליון דולר לעומת הפסד של 244 מיליון דולר בתקופה המקבילה.
החברה הצליחה ברבעון השני לצמצם את ההפסד, להגדיל את תזרים המזומנים ל-151 מיליון דולר ולהגדיל את נתח השוק שלה ב-30%, בעקבות עלייה במספר הנוסעים והתייעלות. יחד עם זאת, הדו"חות עדיין כוללים הערת "עסק חי".
הכנסות התפעוליות של החברה ברבעון השני של 2021 עמדו על 222 מיליון דולר, וזאת לעומת הכנסות תפעוליות של 151 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2020 – עלייה של 47%. במקביל, ההוצאות התפעוליות של החברה עלו בשיעור של 50.2% וברבעון השני של 2021 עמדו על 242 מיליון דולר לעומת 161 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020.
הרבעון השני של 2020 כולל בתוכו את פרוץ משבר הקורונה ואת הסגר הראשון בו נתב"ג נסגר כליל ותנועת הנוסעים לארץ פסקה כמעט לחלוטין, וזאת לעומת הרבעון השני של 2021 שעמד בסימן של התאוששות מסוימת במשבר וגדילה בנפח הפעילות של נתב"ג.
1.1 מיליון נוסעים עברו בנתב"ג ברבעון השני של 2021, לעומת 70 אלף נוסעים בלבד ברבעון השני של 2020. ברבעון השני של 2019 עברו בנתב"ג כ-6 מיליון נוסעים. בחברה מתארים כי אל על פעלה ברבעון בהיקף של 30% בלבד מהפוטנציאל המלא שלה.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה עמד ברבעון השני של 2021 על 151 מיליון דולר, לעומת תזרים מזומנים של 23.2 ברבעון הראשון של 2020. בחברה מסבירים את השינוי הזה באשראי המשופר שהחברה השיגה, הזמנות מראש שנעשו על ידי לקוחות ועסקאות שנסגרו עם ספקים. בכל הקשור לכוח אדם, ביוני הועסקו בחברה 2,873, מתוכם 1,980 עובדים קבועים, 745 עובדים זמניים ו-149 עובדים בחו"ל. בחברה לא מנדבים פרטים נוספים בנוגע להתייעלות ופיטורים נוספים, אך דבר זה נמצא על השולחן ונדון גם במשא ומתן אל מול הממשלה.