שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » תשובת בג"ץ לבקשת השר בן גביר לייצוג עצמי: "עליך לפנות תחילה ליועמ"שית"
בג"ץ השיב לבקשת השר איתמר בן גביר לייצוג עצמי בעתירה של התנועה לאיכות השלטון נגד ההחלטה להדיח את מפקד מחוז תל אביב במשטרה
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

בעקבות בקשתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לייצג את עצמו או לחילופין לשכור עורך דין במסגרת עתירת התנועה לאיכות השלטון נגד הדחת מפקד מחוז תל אביב, השיב היום (שלישי) בג"ץ לשר: "עליך לפנות תחילה ליועצת המשפטית לממשלה".

תשובת בג"ץ לשר בן גביר, לגבי הדחתו של מפקד מחוז תל אביב, מגיעה יממה לאחר שבן גביר הודיע כי אינו סומך על היועמ"שית שתייצג אותו כראוי, וכי הוא רוצה לייצג את עצמו או לחילופין לשכור עורך דין פרטי.

עוד מבחזית החדשות

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה השיבה להודעתו של בן גביר, כי היא מבקשת להיפגש עמו, וכי הוא יוכל לייצג את עצמו רק במקרים חריגים. כמו כן, ביקשה היועמ"שית לקבל בדחיפות את התייחסות השר לטענות שהועלו בבקשות לצווי ביניים שהוגשו בעתירות לבג"ץ בעניין חוקתיות התיקון לפקודת המשטרה והייצוג בהן.

זמן קצר לאחר מכן, השיב השר בן גביר ליועמ"שית: "בוקר טוב אליהו. שמח שאת מבקשת להיפגש איתי אחרי שכבר גיבשת את עמדתך והחלטת להקפיא מינוי ניצב עמיחי אשד למפקד בסיס הדרכה. אין לי אמון בך, בשיקולייך ובהחלטותייך והגיע הזמן שאפסיק לשמוע באמצעות התקשורת על מכתבים שאת שולחת אליי".

כזכור, העימות בין היועצת המשפטית לממשלה לשר החריף בימים האחרונים, לאחר שבהרב מיארה החליטה להקפיא את הדחת מפקד מחוז ת"א, ניצב עמי אשד. השר תקף את היועמ"שית ואמר: "מדובר בהחלטה הנובעת מהמלצת מפכ"ל המשטרה. חרף העובדה שביקשת להפעיל לחץ על המפכ"ל, וחמור מכך, שלחת את מכתב בעניין ניצב אשד מבלי לשוחח עימי ולשמוע את עמדתי כפי שהיית חייבת לעשות, גם אתמול עמד המפכ"ל על כך שמדובר בהמלצה שלו. לצערי, זו איננה הפעם הראשונה שבה את מקבלת החלטות בדברים הקשורים אלי ולמשרדי מבלי לשוחח עימי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים