שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » תמיכה גורפת במערכת הפוליטית למבצע "מגן וחץ"
במערכת הפוליטית מגבים את הממשלה על המבצע בעזה | יו"ר המחנה הממלכתי: "ניתן גיבוי מלא לצה"ל וכוחות הביטחון" |לפיד: "תגובה ישראלית תקיפה היא הדרך להתמודד"
התקיפה בעזה | צילום: לפי סעיף 27א'

פוליטיקאים מכל קצות הקשת הפוליטית בירכו את התקיפה בעזה הלילה (שני) שבו חוסלו 3 מבכירי ארגון הטרור של הג'יהאד האיסלמי. גם האופוזיציה הודיעה לממשלה ולכוחות הביטחון כי יש "גיבוי מלא". הקבינט עתיד להתכנס הערב בשעה 17:00, לאחר שלא כונס לפני תחילת המבצע בעזה.

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הגיב: "בעקבות קבלת עמדתנו והמעבר מהכלה להתקפה בסיכולים הממוקדים של בכירי הג'יהאד האיסלמי, נחזור להצביע עם הממשלה". בכירים בקואליציה בתגובה: המהלכים הביטחוניים של מדינת ישראל לא קשורים בשום צורה לצעד של מפלגה כזו או אחרת בקואליציה, ונעשים אך ורק על סמך שיקולים ביטחוניים ומדיניים.

עוד מבחזית החדשות

שר הביטחון יואב גלנט כתב בפתיחת מבצע "מגן וחץ" בחשבון הטוויטר שלו: "צה"ל ושב"כ ביצעו הלילה במדויק את משימתם כנגד הנהגת הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה". הוא הוסיף כי "כל גורם טרור שיפגע באזרחי ישראל, יצטער על כך. נרדוף ונשיג את אויבינו".

שר האוצר ויו"ר עוצמה יהודית כתב: "אזרחי ישראל בידיים טובות ומי שיפגע בנו צריך לדעת שהוא לא ינקה. בזמן ובעיתוי הנכון. תודה לצה"ל ולכוחות הביטחון על הביצוע ולרה"מ ושהב"ט על ההובלה. חיבוק גדול לתושבי הדרום ותודה לאזרחי ישראל שנותנים אמון גם כשאי אפשר לומר הכול בזמן אמת. צה"ל ערוך להמשך".

השר ישראל כץ, אמר ל-103FM: "אם נצטרך שתהיה מלחמה, מה שאנחנו לא מעוניינים, תהיה מלחמה. הייתה פעולה מבריקה ויש לדבר הזה משמעות. ככל שאתה מדייק יותר, ההלם בצד השני וההרתעה גוברים. ראשי החמאס צריכים להבין, אם הם יצטרפו יחיא סינוואר ומוחמד דף יהיו המטרה הראשונה לסיכול ממוקד".

שר החינוך יואב קיש כתב: "בתגובה לטרור של הג׳יהאד האיסלמי, נתקפו הלילה בכירי הארגון ויעדים של הארגון ברצועת עזה". בסיום דבריו הוסיף "הבא להורגך השכם להורגו".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אמרתי בשבוע שעבר ואומר גם כעת, אויבינו שגו בהערכת המצב. אני מברך על הפעולה החשובה הלילה ברצועה ועל שימור המדיניות ההתקפית. ניתן גיבוי מלא לצה"ל וכוחות הביטחון בכל פעולה, ואני מקווה שהממשלה תדע להתנהל בשילוב הנדרש בין נחישות ואחריות גם בהמשך".

גם ראש האופוזיציה גיבה את התגובה הישראלית וכתב: "מחזק את כוחות הביטחון על המבצע נגד הגא"פ בעזה. ארגוני הטרור ברצועה יודעים הבוקר שקהיליית המודיעין וכוחות הביטחון עוקבים אחרי כל צעד שלהם והחשבון איתם ייסגר". הוא הוסיף כי "תגובה ישראלית תקיפה במקום ובזמן שטוב לנו, היא הדרך להתמודד מול הטרור מעזה. נגבה כל פעילות מבצעית למען הגנה על תושבי הדרום".

בעקבות המצב הביטחוני החליט שר החוץ אלי כהן לקצר את ביקורו המדיני בהודו ולחזור לארץ מיד לאחר פגישתו עם ראש הממשלה ההודי נרנדרה מודי, שתתקיים היום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים