שיתוף
תגובות
חדשות » תם המצוד: נלכד המחבל שביצע את הפיגוע אתמול בשמעון הצדיק
לוחמי ימ"מ וצה״ל, בהכוונה מודיעינית של השב"כ, עצרו את המחבל שביצע את הפיגוע בשכונת שיח ג'ראח, בו נפצעו שני חסידי ברסלב בחזרתם מתפילת שחרית בכותל
המחבל שביצע את הפיגוע | צילום: לפי סעיף 27א'

לוחמי ימ"מ וצה״ל, בהכוונה מודיעינית של השב"כ, פעלו במהלך הלילה (שלישי) בשכם, ועצרו את החשוד שביצע את פיגוע הירי אתמול בירושלים, בו נפצעו שני יהודים. המחבל קשר את עצמו לאירוע כבר בתחקור הראשוני, והועבר לחקירת שב"כ.

אתמול נפצעו שני חסידי ברסלב, בני 48 ו-50, באורח בינוני לאחר שנורו ברחוב פייר ואן פאסן שבשכונת שייח ג'ראח (שמעון הצדיק) בירושלים. מהחקירה הראשונית עלה, כי הפיגוע התרחש כאשר שני הפצועים נסעו ברכב, והגיעו לצומת שמעון הצדיק, כשלפתע הגיח מולם המחבל ורגלית, פתח בירי ונמלט. השניים המשיכו בנסיעה כמה מטרים לכיוון ניידת משטרה שהייתה בסמוך, ומשם פונו לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר, כשהם סובלים מפציעות בפלג גופם העליון.

עוד מבחזית החדשות

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי שיבח הבוקר את כוחות הבטחון בהם לוחמי משמר הגבול, שב״כ וצה״ל, שנטלו חלק במצוד אחר המחבל. מיד אחרי הפיגוע הצליחו כוחות משטרה ומשמר הגבול לאתר את נשקו של המחבל סמוך לזירת הפיגוע.

המפכ״ל אמר הבוקר כי "הפעילות המהירה כבר בזירה תוך שילוב הזרועות שמוכח פעם אחר פעם כמנצח בין משטרת ישראל משמר הגבול שרות הבטחון הכללי וצה״ל הוביל למעצר מהיר של המחבל שביצע את אתמול את פיגוע הירי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. מהרגע הראשון שכוחות המשטרה ממחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול הוקפצו לזירת הפיגוע הפעלנו כוחות רבים ויחד עם מודיעין מדויק הצלחנו לשים את היד על המחבל".

"יידע כל מחבל כי ידה הארוכה של מערכת הבטחון תגיע לכל מקום שאליו הוא יימלט ולכל מקום בו הסתתר. אני רוצה בהזדמנות הזו לציין לשבח את כוחות המשטרה ומשמר הגבול בירושלים שסיכלו בתקופת רמדאן 8 פיגועי טרור. המלחמה בטרור היא יום יומית וחוצה מחוזות ואנחנו כמשטרה עושים ונעשה הכול כדי לסכל כל התארגנות טרור וכל כוונה לפגוע באזרחים ובכוחות הבטחון. כעת אנחנו יחד עם שב״כ וצה״ל ממוקדים בלכידת המחבלים שביצעו את הפיגוע שבו נרצחו לוסי רינה ומאיה די ז״ל מהיישוב אפרת , וכמו שהבטחתי אתמול לאבי המשפחה לא נעצום עיין עד לכידת המחבלים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים