שיתוף
תגובות
חדשות » תם המצוד: חוסלו המחבלים שרצחו את בנות משפחת די
במהלך הפעילות המבצעית כתרו מסתערבים בית בקסבה בשכם וקראו למחבל לצאת ולהסגיר את עצמו אך הם סרבו | הפלסטינים: הירי כלל שימוש בטילי כתף וברחפנים מתפוצצים
הכוחות בשכם | צילום: רשתות לפי סעיף 27א

בתום חילופי אש כבדים בשכם הבוקר (חמישי) חוסלו המחבלים שרצחו את בנות משפחת די, לאה די בת ה-48 ושתי בנותיה – רינה בת ה-15 ומאיה בת ה-20. במהלך הפעילות נכנס כוח מיוחד לעיר העתיקה בשכם וכיתר את הבית שבו שהו המחבלים חסן קטנאני ומעאד מצרי שניהם פעילי חמאס. הלוחמים דרשו מהמבוקשים לצאת ולהסגיר את עצמם, אך הם סרבו ופתחו באש לעבר הכוחות.

מאיסוף מודיעין בחודש האחרון עלה כי שני המחבלים, הצליחו להימלט לשכם בעזרת הסייען אברהים חורה, שהשיג עבורם את דירת המסתור. הסייען הכין להם את המקום, עזר להם להימלט וניסה לעשות כל מאמץ כדי שכוחות הביטחון לא יידעו על מקום הימצאם. למרות זאת, בשב"כ הצליחו לעלות על עקבותיהם ולהגיע למקום המסתור.

עוד מבחזית החדשות

המידע המדויק על מקום הימצאם הגיע לכוחות הביטחון רק בשעות האחרונות. והמבצע לתפיסתם החל. כוחות הביטחון בודדו את השטח ונכנסו לקסבה. בתום חילופי האש, נכנסו הכוחות לבצע סריקה בדירת המסתור ומצאו את גופותיהם של שלושת המחבלים ושני רובים מסוג M16 וקלצ'ניקוב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים