שיתוף
תגובות
חדשות » צה"ל יירט כטב"ם שנע מרצועת עזה לשטח ישראל
תיעוד
צה"ל פרסם את תיעוד האירוע | רס"ן דנה מפקדת הסוללה: "הוא היה יכול להיות משוגר עם חומר נפץ, זו הרגשה מטורפת כי אנחנו הגנו על המדינה"
רגע היירוט | צילום: דובר צה"ל

צה"ל הפיץ הערב (ראשון) את תיעוד היירוט של כלי הטיס הבלתי מאוייש שנע לכיוון שטח ישראל מרצועת עזה בשעות הבוקר. בתיעוד נראה יירוט הכטב"ם על ידי מערכת כיפת ברזל. הוא הופל לפני שחצה לשטח ישראל, ולא היווה איום לתושבים. רס"ן דנה, מפקדת הסוללה שביצעה את היירוט, סיפרה: "האויב משתפר, גם אנחנו".

רגע היירוט | צילום: דובר צה"ל

"קיבלתי את המידע בתחילת האירוע, ממש בדקה הראשונה, באזור 08:30 בבוקר", תיארה רס"ן דנה. "תוך דקה הגעתי למכלול המבצעי לנהל את האירוע. ישר הבנו שיש לנו כלי מעל רצועת עזה". לדבריה, כלי הטיס שנע לכיוון ישראל עלול היה לשאת חומרי נפץ.

עוד מבחזית החדשות

עוד אמרה רס"ן דנה: "אנחנו רואים את האויב משתפר ובהתאם לזה אנחנו משפרים את מערכות הנשק והיכולות שלנו. זו הרגשה מטורפת, אבל עם כל השמחה שהגנו על מדינת ישראל התאספנו מהר, כי האירוע לא נגמר, אנחנו עדיין מתחקרים אותו".

כלי הטיס המריא מרפיח לעבר שטח ישראל. מרגע ההמראה עקבו אחר הפעילות שלו עד שהתקבלה ההחלטה להפיל אותו. המסר שצה"ל העביר הוא, כי כל כלי טיס שמתרומם מהרצועה ינוטר וייפגע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים