שיתוף
תגובות
חדשות » תיעוד: לוחמי ימ"מ שולפים את המחבלים ממיטתם
הפיגוע בהר חברון
לוחמי הימ"מ לכדו את שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי אתמול סמוך לחברון שבו נרצחה בת שבע ניגרי הי"ד | תיעוד ממצלמות הקסדה של הלוחמים
פעילות ימ"מ ללכידת המחבלים | צילום: דוברות המשטרה

לוחמי ימ"מ פעלו הלילה בהכוונה מודיעינית מדויקת של שירות הביטחון הכללי יחד עם כוחות צה"ל ומג"ב ועצרו את המחבלים שביצעו אמש את פיגוע הירי בדרום הר חברון, בו נרצחה בת שבע ניגרי הי"ד. בתיעוד שפרסם הימ"מ אחר הצהריים ממצלמות הקסדה של הלוחמים נראים רגעי לכידת המחבלים בעת שהם נמים את שנתם.

תיעוד פעילות הימ"מ בבית המחבלים | דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק התייחס לפעילות ואמר: "כל מחבל ידע – נגיע לכל אדם שיפגע באזרחי מדינת ישראל. סגירת המעגל המהירה לאחר הפיגוע היא תוצר של שיתוף הפעולה המצוין של כוחות הביטחון".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר בריק "לוחמי הימ"מ ביצעו הלילה פעילות חשובה לשמירה על ביטחון ישראל. לוחמי משמר הגבול ימשיכו להיות חומת המגן של עם ישראל".

כפי שדווח הבוקר, פחות מ-24 שעות אחרי הפיגוע הקטלני בו נרצחה בת שבע נגרי הי"ד, נעצרו הלילה על ידי לוחמי ימ"מ, שני פלסטינים, קרובי משפחה, תושבי חברון, בחשד לביצוע פיגוע הירי שבוצע אתמול סמוך לחברון. בחקירתם הראשונית השניים קשרו עצמם לביצוע פיגוע. לאחר מעצרם הוסגר הנשק שככל הנראה שימש לביצוע הפיגוע. החשודים הועברו להמשך חקירה בשב"כ.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים