שיתוף
תגובות
חדשות » תחנת המשטרה בשדרות: לאחר 20 שעות לחימה הושגה שליטה מלאה, 10 מחבלים חוסלו
10 מחבלים חוסלו הבוקר בתחנת המשטרה בשדרות, לאחר שהתבצרו במשך שעות ארוכות | קרב עקוב מדם התנהל בין המחבלים לכוחות הביטחון | פורסמו 30 שמות שוטרים שנרצחו
זה מה שנותר מתחנת המשטרה בשדרות | צילום: דוברות המשטרה

במשך כמעט יממה התבצרו מחבלים בתחנת המשטרה בשדרות וניהלו קרבות יריות עם כוחות הביטחון. מפקד מחוז הדרום הורה לסיים את האירוע בכל מחיר ותחנת המשטרה הושמדה. בתום קרב עקוב מדם הודיעה המשטרה הבוקר (ראשון) כי הוחזרה השליטה במקום. הותרו לפרסום 30 שמות של שוטרים שנרצחו בתחנה.

הקרב על התחנה בשדרות, שעליה השתלטו מחבלים אתמול בשעות הבוקר לאחר שנכנסו לעיר עם במתקפת הפתע, נמשך כ-20 שעות.

עוד מבחזית החדשות

בשלב מסוים, עם התארכות הקרבות, הורה מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן לסיים את האירוע בכל מחיר, גם במחיר השמדת התחנה. אחרי השעה 22:00 החל דחפור להרוס חלק מהתחנה ובעקבות כך התפתחו חילופי אש כבדים במקום, והתחנה החלה לעלות באש.

בנוסף הגיע למקום טנק צה"לי שירה פגזים לעבר התחנה. במהלך הפעילות להחזרת השליטה בתחנה עלה חשש שהמחבל האחרון שהתבצר במקום וניהל קרב ירי מול הכוחות הצליח להימלט. תושבי שדרות נקראו להסתגר בבתים עם דלתות נעולות.

"אנחנו עדיין בסיטואציה של למצות את האפשרות שיש מחבלים בתוך העיר. הצבא ממשיך לסרוק ואני מבקש מהתושבים להמשיך להיות באותו נוהל – דלתות סגורות, חלונות מוגפים. לא לפתוח לאף אחד", אמר ראש העיר אלון דוידי בשעה 04:00 לפנות בוקר, מעט לפני ההכרזה על השליטה בתחנה. "יש גם ירי של רקטות. אנחנו בזירה הקשה ביותר – תחנת המשטרה. אנחנו עוסקים גם בפינוי ההרוגים והכוחות ממשיכים לבצע את המערכה שלהם מול המחבלים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים